Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door SpeedyGJ
#46223
De temps zou niet eens meer boven de -5 uitkomen, in de nachten <-10 oef nu wordt het best wel spannend allemaal, echter moeten we kijken na die koude periode, want dan schijnt het weer over en uit te zijn, echter kan deze koude periode ook blijven als die hogedruk op zijn plaats wil blijven, we moeten het allemaalm nog maar even bekijken.
Voor de sneeuwliefhebbers slecht nieuws! Er komt amper tot geen sneeuw, en als die er komt dan zal dat zijn tijdens een dooiaanval zijn, dus veel zal je er helaas niet aan hebben ;)
Door fotogw
#46225
Hallo allemaal,

Hebben jullie de laatste runs gezien? YR.no laat het ook meteen zien!
Krijgen de schaatsliefhebbers een blij gezicht van:cheer:

Wat denken jullie? Blij met een dooie(nde) mus of wordt t echt wit en koud?

Gerhard
Bijlagen
YR.png
YR.png (39.47 KiB) 2342 keer bekeken
Door Luc
#46226
SpeedyGJ schrijft:
echter moeten we kijken na die koude periode, want dan schijnt het weer over en uit te zijn, echter kan deze koude periode ook blijven als die hogedruk op zijn plaats wil blijven, we moeten het allemaalm nog maar even bekijken.
Niet gek laten maken door een verwachting van een periode van meer dan 5 dagen in de toekomst. De trend is gewoon dat het tussen dag 5 en 10 koud wordt. Hoe koud is nog onzeker. Wat daarna eventueel gebeurt is koffiedik kijken.

Gewoon genieten en vooral ook naar buiten gaan. Het weer beleven!

Gr,
Luc
Door weerzoetermeer
#46230
Deze ziet er gewoon prima uit!

[img]http://www.weerplaza.nl/data/eps/eps_ijsgroei_06260.png[/img]
Bron: weerplaza.nl

Dit weekend maar eens kijken waar ik toch die schaatsen had opgeborgen... :dry:

Gr.
Thierry
Door weatherservice
#46231
Man man man, wat een 'Hammer' van GFS... Schaatsen = wees maar zeker.

Veel plezier! :D
Door fotogw
#46233
Luc schrijft:

Gewoon genieten en vooral ook naar buiten gaan. Het weer beleven!

Gr,
Luc



Nee hoor, ik zit met m'n neus tegen de console van m'n weerstation;)

Je hebt gelijk! ik ga er zeker van genieten!

Gerhard
Door weatherservice
#46247
Zullen we het hebben over de recente 12:0 uitdraai van GFS... Wat een 'hammer' ! :ohmy:
Door fotogw
#46252
weatherservice schrijft:
Zullen we het hebben over de recente 12:0 uitdraai van GFS... Wat een 'hammer' ! :ohmy:


Is goed laten we het daar over hebben. 12:0 was dat de eindstand of tijdens de rust? :S

Als je het daar over wilt hebben is het misschien goed om ook voor een leek als mij begrijpelijk te zijn.


Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
Door ajm
#46254
De commercie machine draait weer volop, in november zouden we een horror winter:woohoo: krijgen. iedereen meteen aan de winterbanden en strooizout.B)

Nu weer zo'n melding en iedereen laat zijn schaatsen slijpen.:laugh:
Door SpeedyGJ
#46263
Luc schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
echter moeten we kijken na die koude periode, want dan schijnt het weer over en uit te zijn, echter kan deze koude periode ook blijven als die hogedruk op zijn plaats wil blijven, we moeten het allemaalm nog maar even bekijken.
Niet gek laten maken door een verwachting van een periode van meer dan 5 dagen in de toekomst. De trend is gewoon dat het tussen dag 5 en 10 koud wordt. Hoe koud is nog onzeker. Wat daarna eventueel gebeurt is koffiedik kijken.

Gewoon genieten en vooral ook naar buiten gaan. Het weer beleven!

Gr,
Luc

Klopt true :)

We mogen eindelijk weer eens op het ijs staan volgende week :D ik verlang hier alweer heemaal naar, daar heb ik graag een fietstochtje van 9km voor over of 1.66 euri met de OV :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11