Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Luc
Volgens Meteo Limburg:

Morgen overdag zijn er flinke zonnige perioden. We krijgen tropische hitte met maxima van 34 tot 37 graden. Later komt er meer bewolking en in de namiddag en avond kunnen er enkele buien vallen. Stevige buien met onweer, slagregens en hagel zijn mogelijk. De wind is zwak tot matig (2-3) en draait in de loop van de dag van ZO naar Z tot ZW. Bij buien varieert de windrichting sterk en er zijn zware windstoten mogelijk.

Blij dat ik vakantie heb en lekker in het zwembad kan liggen :laugh:
Door Meteonoord
SpeedyGJ schrijft:
Lekker overdone zeg die 37 graden, ik denk dat het met 35 graden wel mee ophoud ;)

Ik hoop dat je gelijk krijgt Speedy want ik heb niet veel keus waar ik heen kan.

't Zal wel weer extra aan de luchtpomp worden en veel last van pollen.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door tinuz97
Ben ik blij dat ik morgen lekker aan het water lig,of lees IN het water ;)
Lekker met een groep zwemmen en de zon 'aanbidden' met wat smeersel erop komt het allemaal wel goed denk ik.
Telefoon mooi mee zodat ik tussendoor kan kijken welke piek temp ik ga halen in brabant (WeerStation Berghem) 31 Graden volgens de mos verwachting van meteoconsult.
Vandaag lekker beetje chillen en bbq'en,life is good :woohoo:
Door wslangerak
En na zonneschijn komt regen.... en wind:
Waarschuwingen voor: Nederland Zuidwest Morgen
Geldig van 20.08.2009 15:00 CET Tot 20.08.2009 20:00 CET
Wind - Gevaarniveau: Oranje
Zeer zware windstoten tot 110 km/uur bij onweersbuien

Ik ga voor 32°C, na 17:00 uur vanuit het zuiden oprukkende wallclouds en onweersbuien met minimaal 25 mm regen-opbrengst...

:woohoo: B)
Door weerzal
Das balen zit morgen de hele dag buiten op het werk.
Maar heb nu ook een weerstation op het werk van de baas gehad om de barometerstand te kunnen volgen.
Werk op een champignonkwekerij dus klimaat is erg belangerijk voor ons zeker op het gebied van vochtinhoud van de buitenlucht en plotselinge veranderingen.

Dus kan tussendoor ff snel kijken. :huh:

Maar we zullen zien waar de records gaan sneuvelen.

En iedereen succes en plezier morgen met zwemmen of werken

groet rob
Door duck1966
is jammer dat mijn vakantie net voorbij is , Maar ik ben elke dag gelukkig buiten aan het werk en heb daarom een stratos weerstation in mijn auto plus mijn lappie er altijd bij heb met een dongel dus kan ik alles in de gaten houden,

groetjes ronald

www.weerstationteraar.nl