Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Roelof
Het kon wel eens een koude record worden deze nacht in het bestaan van mijn weerstation(2006) Ik meet zelf om 19.45 -13.6 en het nabijgelegen vliegveld Hoogeveen meet zelfs 13.9.
De verwarming dus vannacht maar een graadje hoger.

roelof
Door eelderweer
Hallo Roelof,

De temp. zakt inderdaag op moment zeer hard onderuit, en daar in Z.O. drenthe helemaal. Nu al -14.4 zag ik. Op naar de -15 dus. In Eelde op moment -8.5, maar dan wel in het Dorp. We zullen zien waar we uitkomen vannacht.

Groeten, Christian.

http://www.weerstation-eelde.nl
Door Adriaan
Dag mensen!

Ik heb hier nog niet eerder iets geplaatst dus ik moet me nog even officieel voorstellen ergens. In ieder geval wou ik toch even mededelen dat ik ook de temperatuur nauwlettend in de gaten hou. Ik had vanmiddag een stevige daling die doorzette tot -13. En aangezien de kou vanuit het noordoosten kwam was het hier in Zuidbroek in Groningen enige tijd de koudste plek van de stations hier. Nu is de daling eerst weer gestopt en "veert" de temperatuur weer een beetje omhoog.

Mijn records zijn weer gebroken in ieder geval!

Groeten, Adriaan.

Weerstation Zuidbroek.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
FF een paar extra blokken hout in de kachel daar Roelof.

Laagste temperatuur van Nederland bij jou op het moment.

Temperatuur blijft hier vooralsnog steken op - 8,5 maar ik zit hier hoger en beschutter.

Groetjes,

Martijn
Door hjr
Hallo koukleumen

Het is hier in Zuidlaren op dit moment nog lekker warm, -7,3 ;-)

groet Henk Jan
Door meteostadskanaal
Hallo mensen,
de ijsberen lopen nog niet rond met kolenzakken
de temp loopt hier ook weer iets op
vanavond om 18.25 -12.6 en nu -9.2
:)
gr meteostadskanaal
Door Roelof
De minimum temperatuur was voor mij gisteren om 21.00 uur -14.7 daarna liep de temperatuur weer op. Wel de koudste dag sinds de oprichting van mijn station.Ik ben wel benieuwd wat er in de rest van het land aan minimum is gemeten.Ik hoorde gisteren in het journaal dat vooral in de gebieden waar het meeste sneeuw was gevallen de temperatuur het laagst kon worden.

Roelof