Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Weerstation Aalten
Ik hoorde vandaag onderweg in mijn vrachtwagen over de bak ( 27mc ) dat er volgende week sneeuw verwacht wordt....

Nu ken ik mij nog niet uit met de weerkaarten om een voorspelling te kunnen maken, maar er zijn hier vast mensen die dat wel kunnen :P

nu is mijn vraag: zal het inderdaad glad worden op de daken?
Door SpeedyGJ
Ja hoor :D
Er is een grotere kans dat er een 10bft komt te staan dan dat er sneeuw gaat vallen ;)
Door Weerstation Aalten
ik las net op de website van onze grote vriend meneer paulusma het volgende:

Vandaag 13:59 uur
Storm, sneeuw en ´Polar low´
Wij staan voor een complete weersomslag. Zo gaan wij vanaf donderdag tot en met maandag een periode tegemoet met veel regen en regelmatig storm of stormachtig weer. Rond Sinterklaas blijft het ruig, dus storm(achtig). Dat is niet het enige, van 5 op 6 december verwacht ik ook de eerste sneeuw. We krijgen dan te maken met een noordwest tot noordelijke stroming waarin flink koude lucht zal toestromen. Tegelijkertijd komen actieve storingen met deze koude stroming mee. Mogelijk een zogenaamd “Polar low” op dinsdag of van dinsdag op woensdag (“Polar low” = depressie die voor de aanvoer van koude lucht vanaf de Noordpool zorgt, sneeuw en storm(achtig) weer). Dus kan het ook na dinsdag ruig en koud blijven met kans op sneeuw. Een periode met overlast voor het verkeer.
Door Overijse
:laugh: :laugh: enkele weken geleden nog alle kranten en vele sites die de mond vol hadden over een horrorwinter vanaf half november.

Denk persoonlijk dat de winter ook nog in betafase zit net zoals die voorspelde hete zomer van 2011.

Maar met het weer weet je nooit.

Grtz
Kris
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Tja Piet........... :lol:

Misschien in Noorwegen maar kan verder echt geen Berichten vinden over Sneeuw en Kou..

Al was het vandaag Min 24, Jawel ik zeg Min 24 graden onder nul vroor het.En sneeuw zag ik ook.

(Dit is wel elke keer als ik de Deuren van mijn Vrachtwagen open doe...hehehheeh lol)

Vandaag de deuren te lang open gehouden hahahah

Mvg,

Martijn

Bijlagen
DeliXL__Mercedes_BR_GV_95_border.jpg
DeliXL__Mercedes_BR_GV_95_border.jpg (127.06 KiB) 3668 keer bekeken
Door Snarf2000
De harde wind neemt toch wel veel sneeuw met zich mee deze kant op.
Het is maar net hoever de sneeuw door kan dringen.
Hier een verwachting van zaterdag 3 dec. 12 utc.

Toch maar deze week de winterbandjes uit de schuur halen.

Frans
.
Bijlagen
pp.jpg
pp.jpg (106.83 KiB) 3668 keer bekeken
Door meteozwolle
Frans,

zaterdag 4 december ?
bedoel je zaterdag 3 december of zondag 4 december :-P
ja deze keer ben ik wel wakker
Door soetie
vandaag komt de wintervoorspelling van piet paulusma, ben dus benieuwd wat hij te melden heeft!