Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door weerzal
Het maakt allemaal niet meer uit.
Weer een gat in de grafiekjes bij zaltbommel
Na kpn is nu tennet weer de schuldige een nachtje zonder stroom.
en de buitentemperatuur bleef maar dalen ook in huis.
Dus sorry voor de nog steeds onvolledige gegevens van zaltbommel.

groet rob.

p.s. het is nu weer lekker warm binnen hoor
Door wsMaurik
Tja, ook hier in Maurik kregen we die dip mee van 01.25 ongeveer drie uur geen stroom.
Helaas heeft mijn harddisk het niet overleeft dus moet ik nog hard aan het werk om ook de website weer in de lucht te krijgen.

Ook mijn UPS levert helaas niet zo lang spanning, die stond klaar om aan te sluiten in het weekend :(
Door weermaarssen
wsMaurik schrijft:
Tja, ook hier in Maurik kregen we die dip mee van 01.25 ongeveer drie uur geen stroom.
Helaas heeft mijn harddisk het niet overleeft dus moet ik nog hard aan het werk om ook de website weer in de lucht te krijgen.

Ook mijn UPS levert helaas niet zo lang spanning, die stond klaar om aan te sluiten in het weekend :(

Tjonge wat een pech kan een mens hebben, juist nu het voor een weeramateur interessant weer is.

Rob en WS Maurik succes.

Groet Louis
Door Luc
Ook ik deel in malaise. Door een defecte schakelaar die vervangen moest worden even de stroom eraf gezet. Nu krijg ik met de virtuele windows machine geen connectie meer met de compoort, zodat ik de data niet online kan zetten. Gelukkig is de actuele temperatuur nog wel te volgen via het console....