Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door brugje
Alvast een geweldig 2010.

Ik heb mijn weerstation aangemeld op HWA via het contact formulier. Deze zit als link in de handleiding voor weatherlink. Enkele dagen later een mail naar de webmaster@. Nu 3 dagen later hier ook nog geen reaktie op gehad. In de beide mails alle gevraagde gegevens gezet zoals gevraagd in de handleiding. Weet iemand hoelang het gemiddeld duurt voordat een station wordt toegevoegd. Indien men eerst wil controleren of het geuploade bestand betrouwbaar is, dan had ik een antwoord mailtje terug verwacht dat men mijn verzoek in de wacht heeft gezet.

Jan
Door Wietse
Hallo Jan,

U ook alvast een geweldig 2010.
Ik geloof dat Luc het de laatste tijd erg druk heeft, aangezien hier al meerdere klachten over waren.
Nog even wachten en anders krijg je meestal wel een reactie op het forum van Luc.

Mvg,
Wietse
Door weerzoetermeer
Hoi Jan,

Ik denk dat het ook een beetje met de kerstdagen te maken heeft. Je zal vandaag of morgen wel een mailtje ontvangen van Luc. Even geduld nog, hoe lastig dat ook is. ;)

Gr.
Thierry
Door Luc
Hoi Jan,

Ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad met een paar opdrachten die af moesten voor het einde van het jaar. Dat gaat gelukkig wel lukken.

Parallel aan de drukke werkzaamheden heb ik ook nog de sneeuwhoogte module voor HWA ontwikkeld. Hierdoor heb ik weinig tijd gehad om de HWA mailbox bij te houden en alle aanmeldingen voor nieuwe weerstation te verwerken.

Door het winterse weer en daardoor de extra belangstelling voor HWA, zijn er de afgelopen weken een stuk of 10 aanmeldingen binnengekomen, die ik nog moet verwerken. Ik probeer deze zo snel mogelijk toe te voegen, maar of dat allemaal lukt voor oudjaar durf ik niet te garanderen.

Excuses dus dat het wat langer duurt dan gewenst.

Gr,
Luc
Door brugje
Excuus aanvaard.

Ik vind het niet erg dat het enkele dagen/weken duurt, als je maar een reaktie krijgt dat het is ontvangen en dat het in behandeling wordt genomen.

Topic kan worden gesloten

Jan