Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door AenG
Ik ben al 2 jaar bij www.webreus.nl. Hier op mijn werk gebruiken we ook verschillende domeinen en webruimte van webreus in het onderwijs. Zelfs verschillende studenten gebruiken het prive en dat wil wat zeggen!

In die 2 jaar ben ik 5 uur down geweest. Snelle ondersteuning en lekker snel.

20 euro per jaar voor
-3GB webruimte
-onbeperkt aantal mailboxen
-50gb dataverkeer per maand

7 euro per jaar voor een NL domein.

Dat is 27 euro per jaar.
Een koopje.

gr Geert
Door woodyf4u
Doe voorzichtig met Strato, ze zijn heel groot, beloven van alles voor lage prijzen, maar zijn niet altijd netjes met klant-behandeling.
En als het aankomt op websites met een database, scoren zij niet heel erg goed.

De positieve opmerkingen over PCextreme deel ik zeker wel.
Daar draaien vrijwel alle websites die ik tot nu gemaakt heb en met volle tevredenheid.
Een partij die ook met je meedenkt als je een keer ergens mee zit.
Door MarTan
Allen,

Kijk eens naar godaddy.com hosting voor nog geen 4 euro per maand met 10000MB opslag en oneindig dataverbruik. Domains ach, een kijkje is de moeite waard.
Door wthus
Overijse schrijft:
wthus schrijft:
Het is Strato geworden. 2 TB voor 5,99 in de maand (eerste 3 maand gratis, inclusief domeinnaam).

Zou dat niet moeten 2GB zijn, 2TB voor 5.99 per maand zou wat teveel van het goede zijn. Grtz Kris

Typo :blush: Bedoel inderdaad 2GB.
Ze zijn wel snel bij Strato. Binnen 1 dag was het domein al geregistreerd en beschikbaar!

Ook doen ze blijkbaar aan het milieu, goed punt!:
Onder het motto „Energie-efficiënt en klimaatneutraal handelen” heeft STRATO haar energieverbruik drastisch gereduceerd. De twee eigen datacenters opereren sinds 2008 met 100 procent klimaatneutrale stroom. De Duitse energieleverancier NaturEnergie, levert STRATO deze stroom, die volledig uit waterkracht wordt gewonnen.
http://www.strato.nl/holding/about_us/climate_protection/index.html
Door weerstation
Ik ben al 2 jaar bij www.webreus.nl. Hier op mijn werk gebruiken we ook verschillende domeinen en webruimte van webreus in het onderwijs. Zelfs verschillende studenten gebruiken het prive en dat wil wat zeggen!

In die 2 jaar ben ik 5 uur down geweest. Snelle ondersteuning en lekker snel.

Geert, ik ben bij deze webhoster weggegaan. Na 2 jaar prima service geleverd te hebben was een jaar geleden, na een reorganisatie van de servers, de snelheid tot bijna nul gereduceerd. Klachten hierover werden afgedaan met er is niets aan de hand, later helemaal geen reactie meer op mails.
Ik heb wel het idee dat ze het nu wel weer aardig voor elkaar hebben.

Soms is het ook gewoon een kwestie van op welke server zit je, en kan je bij een en dezelfde webhoster heel tevreden en ontevreden gebruikers hebbben.
Door AenG
Harrie,

Op de website van www.webhosters.nl staan verschillende recensies over verschillende providers. Nu valt het mij wel op dat bij bijna elke provider zowel positieve als negatieve reacties staan. Ik ben afgegaan op adviezen uit mijn directe omgeving, en tot nu toe heb ik hier geen spijt van.
Maar zoals jij vermelde kan het ook te maken hebben op welke server je zit.

Het uitzoeken van een provider blijft lastig :( .

gr Geert