Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door relin
Als je er extra tijd in moet steken om de gegevens aan te leveren zoals het ingenieursbureau ze wil hebben, is een vergoeding daarvoor niet meer dan normaal. En anders zullen ze zelf uit jouw historische data de gegevens moeten halen/filteren.

Ik weet van de woningbouw uit mijn gemeente dat die mijn (historie) data ook gebruiken, maar nemen wel zelf de moeite om de gegevens te verwerken tot waarvoor zij het nodig hebben. Hier heb ik absoluut geen moeite mee. Die data is voor iedereen beschikbaar.

Groet Remko
Door teesee64
Goedemorgen,

Ik lever sinds ongeveer een maand mijn weerdata ook aan een bedrijf hier uit de omgeving.
Hiervoor krijg ik geen vergoeding en dat vindt ik ook niet nodig.

Vindt het eigenlijk wel een eer dat men mijn weerdata graag wil gebruiken...

Groet,
Theo
Door Mike
Goedenmiddag vanuit een zonovergoten Bollenstreek :laugh:

Ook hier diverse vragen gehad over data/gegevens voor gebruik van projecten/websites.

Het is maar net wat je zelf wil, ik zou bij het gratis verstrekken van gegevens iig erbij zeggen dat er een bronvermelding bij moet komen, zo maak je weer reclame voor je website.

Er geld voor vragen doe ik persoonlijk zelf niet, het is een hobby en meer niet, krijg nou ook weer niet dagelijks 10 vragen om gebruik te mogen maken van mijn gegevens, maar niemand kan het je verbieden om er iets voor te vragen.

Suc6 met je beslissingen.

Groeten, Mike.