Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door etab
Ik gebruik google analystics en kan per dag zien wat er aan bezoek komt.
Ik weet dat ik een groepje vaste bezoekers heb want dat kan ik zien aan de naam waarmee ze binnen komen ( heb nogal wat fans bij tatasteel ijmuiden)

Nu trek ik geen honderden bezoekers per dag maar gister ging ik 500% over mijn normale bezoek heen?
EN ook nog eens bijna allemaal uniek bezoek.
Vandaag is het gelijk weer normaal.

Hebben meer mensen dat gehad?
Door gdebruijn
Ja had ik ook. Wel opvallend. Ik gebruik webstats voor het bijhouden van de bezoeken. De site scoort normaal zo tussen de 50 en de 75 bezoekers. In de winters komen getallen wel eens voor van tussen de 100-150. Op een natte dag in november 254 en gisteren werd dat zeer wel overtroffen met 360.
Zo zie je maar maar waar een weerstation al niet goed voor kan zijn.
Wel leuk toch?;)

Gert
www.weerstationridderkerk.come2me.nl
Door weatherservice
Ja @ Etab. Hier hetzelfde meegemaakt. Een vervijfvoudiging in het aantal bezoekers (in de duizenden). De pagina-hits ontploften werkelijk! Altijd heel leuk te zien dat websites, die opgemaakt worden met de functie om mensen te informeren in zo'n tijden veel volk trekken. Buiten het seizoen is het dan de kunst om iedereen nog steeds de informatie te voorzien, zo groeit de website.

Groet,
http://www.weatherservice.be
Door westkapellegek
pdw112 schrijft:
normaal +/- 15 bezoekers.
nu 2x zoveel met als zoek woorden onweersverwachting/weersverwachting.

Hier ook een 15 bezoekers per dag, maar afgelopen dagen tussen de 30 en 40. Na de eerste onweersbui stegen de cijfers enorm. Nu hopen dat deze bezoekers regelmatig blijven bezoeken, lijkt me leuk om een wat groter vast bezoekers groepje te hebben.

Gr Niek
Door Pringelz
Hier ook opgemerkt, bij onweersdagen en andere weerwaarschuwingen gaat het bezoekers aantal de lucht in, normaal een mooie 400-500 bezoekers per dag. Bij onweersdagen is dat rond de 1500-1600.

Groeten,

Wouter