Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door koos
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Kun je ook een indicatie geven wat zo'n mast kost?
Door tinuz97
jdew schrijft:
Voor de mensen die geen ruimte hebben om een mast te kantellen , kijk eens bij clark masten.zelf heb ik de 12 meter . maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te plaatsen.
www.clarkmasts.com

http://www.kaal.nl/ wat korterbij. (althans voor mij)
Eens keer langsfietsen of die ook particulier iets verkopen :dry:

Weet iemand eigenlijk hoe dat zit met plaatsing? vergunning nodig,of tot X meter niet?
Door Overijse
jdew schrijft:
Voor de mensen die geen ruimte hebben om een mast te kantellen , kijk eens bij clark masten.zelf heb ik de 12 meter . maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te plaatsen.
www.clarkmasts.com

Wat zijn de prijzen van de clarkmasts, ik ken ze goed al genoeg geplaatst en afgebroken, maar wat ze kosten weet ik niet en waar ik ze zou moeten halen ook niet.

Grtz
Kris
Door weatherservice
Gewoon een kantelmast nemen van 9/10 meter en verankeren met 4 draden. Zelf bij een windstoot van 100km/h en meer blijft de mast hier mooi op zijn plaats staan :D

Plaats zeker even een fotootje wanneer je hem 'geïnstalleerd' hebt.

Nicolas
Door jorissynaeve
@Nicolas: waar heb jij jouw kantelmast gehaald? En wat was de prijs (als ik dat mag vragen :p )?
Door Pringelz
Ziet er wel mooi uit zo'n kantelmast, maar niet geschikt voor hier (spijtig genoeg) !
Door jdew
Wat de nieuwprijs is weet ik niet. De mast die ik heb komt van mijn werk. daar was hij overbodig geworden en ik kon hem voor 5 euro meenemen. soms zie je ze ook wel bij een legerdump tekoop staan.
Door SpeedyGJ
Tja, vervoer wordt wel lastig hoor ;) die heb ik namelijk niet.
Daarnaast ach de windmeter zit op 12m :D