Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door jorisdijkstra
zoals een van de moderators op is gevallen
dat me douwpunt niet helemaal klopt en de rest ook niet egt
hier onder een foto van douwpunt mijn windsnelheid klopt ook niet
ik weet niet wat er mis is iemand een idee hij haalt niet hoger dan 42 km/h dit jaar...
Maximale windsnelheid 42.6 km/uur om 00:15 uur

hoe kan dit ? is me console soms kapot?
Bijlagen
oeps.png
oeps.png (1.39 KiB) 3227 keer bekeken
Door Pringelz
Dat heeft zeker iets te maken met jou instellingen, maar had dit probleem ook maar vond het niet, maar nu ik een vantage heb, geen problemen meer.
Door jorisdijkstra
ik ga dick even vragen denk ik want ik wil wel dat alles beetje draait hahahaha 6 km/h nu en het wind raast door het hele huis hmm of me dakpannen liggen niet goed of het waait geen 6 km / h :P

het is windstil ik wou dat het zo was
Bijlagen
foto-4fa70c0268e020ea4a68d88166ad5f7b.png
foto-4fa70c0268e020ea4a68d88166ad5f7b.png (16.61 KiB) 3227 keer bekeken
foto.png
foto.png (16.61 KiB) 3227 keer bekeken
Door hanszzz
Joris jouw signaal ligt eruit van de windmeting en richting en tevens valt er wel vaker daar de signalen weg joris hebben we wel eens vaker over gehad. Randaarde andere antenne enz

Tip om een goeie meting te krijgen moet je wel goed boven de nok uitstaan heb hem hier op 2.50 meter boven de nok uit en de meting is mooi stuk vooruitgegaan.

Verder is het nadeel of voordeel van de tfa pas na 33 sec de windmeter update en de vaan om de 11 sec Joris als je goed wil gaan meten moet je voor een Davis gaan.

Grt Hans
Door jorisdijkstra
hanszzz schrijft:
Joris jouw signaal ligt eruit van de windmeting en richting en tevens valt er wel vaker daar de signalen weg joris hebben we wel eens vaker over gehad. Randaarde andere antenne enz

Tip om een goeie meting te krijgen moet je wel goed boven de nok uitstaan heb hem hier op 2.50 meter boven de nok uit en de meting is mooi stuk vooruitgegaan.

Verder is het nadeel of voordeel van de tfa pas na 33 sec de windmeter update en de vaan om de 11 sec Joris als je goed wil gaan meten moet je voor een Davis gaan.

Grt Hans

eeh nee er licht geen singaal uit en ik heb hem samen met weerstationholwerdpier (gerrit-jan) opgehangen dus ik denk dat dat wel goed zit maar ik ga me best doen om me weerstation pc te kunnen verhuizen en miss sparen voor davis ik heb al tijdje gespaard maar ja he toen ging temp meter kapot
Door jeroenzwart
jorisdijkstra schrijft:

hoe kan dit ? is me console soms kapot?

Ziet er naar uit dat je RV-sensor niet goed is. De waarde is veel te laag en daardoor krijg je laag dauwpunt.

Groet, Jeroen
Door jorisdijkstra
beste jeroen,
dat weet ik daar is ook een bericht over na dick gestuurd;)

Bericht aangepast door moderator: niet toegestaan