Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door eugel
Hallo allen,

in verband met de aanschaf van een nieuwe server kan het de komende dagen voorkomen dat mijn weerstation tijdelijk offline is. met het omzetten van het domein en het weerstation naar de nieuwe server gaat nogal wat tijd inzitten.

Zo, nu weten jullie tenminste wat er aan de hand is.

Excuses voor het ongemak.
Door wsp
eugel schrijft:
Hallo allen,

in verband met de aanschaf van een nieuwe server kan het de komende dagen voorkomen dat mijn weerstation tijdelijk offline is. met het omzetten van het domein en het weerstation naar de nieuwe server gaat nogal wat tijd inzitten.

Zo, nu weten jullie tenminste wat er aan de hand is.

Excuses voor het ongemak.

Hallo,

Bedankt voor de melding, super.
Door wthus
Ben ook al vanaf 14 uur ongeveer down. Was eigenlijk van plan om pc schoon te maken (te blazen) aangezien die in een stoffige stal staat. Heb hem naar huis gehaald, kan echter niet verder met het werk dat maar even hoefde te duren. Kan nergens het opzetstuk van de compressor vinden en vaders is mobiel niet bereikbaar. Dus ben al een poos aan het wachten :P :ohmy:
Middagje loopt zo een beetje in het 100 eigenlijk.

Succes met je verhuizingen!
Door wthus
Hier doet ie het weer, der kwam me een stofstorm uit zetten, gewoon niet normaal! Leverde wat hoestbuien op en droge strot. Verder rook het achter het huis lekker naar geiten, kuilvoer en brok. Lekker even de boerderij in de stad gehaald. Resultaat: weer als nieuw van binnen en draait zo te zien weer goed. :)
Door wsp
Zeker mist melding in jouw buurt gehad dan, pas maar op met de keel, ik heb veel pc ook schoongemaakt, maar is toch echt ongezond hoor. Nu heb ik altijd een mondkapje op, ziet vreemd uit, maar het is een teering zooi wat erin zit.

Maar lekker weer online met verse bitjes en datjes.