- 28 sep 2009, 11:18
weerzal schrijft:
Maar wie stuurt dat bericht de media in ?
Juist MC.
En hoe groot was het verschil, niet 1° maar de helft.
Wie stuurt er weergegevens die veel meer afwijken de media in ?
Juist weer MC.
Maar ja dat komt omdat MC vooral gaat voor de kik van dat zij toch maar weer deze extreme hebben verkregen en iedereen daarover praat.
Ik vraag me wel eens af wat het nut is van data aanleveren voor MC, omdat zij onze aangeleverde data mits uniek zonder na controle op juistheid, gewoon direkt de media insturen.
Doet MC nog meer met die data ?
Het KNMI gebruikt onze data in ieder geval om een onderzoek te doen naar stads effecten van het weer.
En de mening van het KNMI over data van HWA leden, hierover heb ik voor meerdere stations dezelfde gedachten.
Groet Jan
Pas las ik een stukje op het forum dat het KNMI twijfelde aan de meetgegevens van de HWA leden.
Sinds vandaag lijken de rollen omgedraaid en begin ik te twijfelen aan de waarden van het KNMI.
Hebben ze jarenlang een verkeerde opstelling gehad van de temperatuurmeting.
Ik weet niet wat ik nu moet doen lachen of huilen.
groet rob.
Maar wie stuurt dat bericht de media in ?
Juist MC.
En hoe groot was het verschil, niet 1° maar de helft.
Wie stuurt er weergegevens die veel meer afwijken de media in ?
Juist weer MC.
Maar ja dat komt omdat MC vooral gaat voor de kik van dat zij toch maar weer deze extreme hebben verkregen en iedereen daarover praat.
Ik vraag me wel eens af wat het nut is van data aanleveren voor MC, omdat zij onze aangeleverde data mits uniek zonder na controle op juistheid, gewoon direkt de media insturen.
Doet MC nog meer met die data ?
Het KNMI gebruikt onze data in ieder geval om een onderzoek te doen naar stads effecten van het weer.
En de mening van het KNMI over data van HWA leden, hierover heb ik voor meerdere stations dezelfde gedachten.
Groet Jan