Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Meteotines
Een 'alles in 1 teller' die ook geheel gratis is is te vinden op http://histats.com/
Ik gebruik deze teller op mijn site al enige jaren.
(op mijn hoofdpagina rechtsboven, onder de klok)
Er zijn vele vormen en maten voor op je site.

De genoemde online teller van whos.amung.us is ook een goede keus,
deze kan alleen de online bezoekers weergeven plus wat extra terugkijk statistieken.
De teller is simpel te plaatsen op je site.
Ook deze teller staat op mijn site. (Hoofdpagina in de midden bij nu online)

Ik hoop dat je hier iets mee kunt Mike.

Tines.
Door Mike
Meteotines schrijft:
Een 'alles in 1 teller' die ook geheel gratis is is te vinden op http://histats.com/
Ik gebruik deze teller op mijn site al enige jaren.
(op mijn hoofdpagina rechtsboven, onder de klok)
Er zijn vele vormen en maten voor op je site.

De genoemde online teller van whos.amung.us is ook een goede keus,
deze kan alleen de online bezoekers weergeven plus wat extra terugkijk statistieken.
De teller is simpel te plaatsen op je site.
Ook deze teller staat op mijn site. (Hoofdpagina in de midden bij nu online)

Ik hoop dat je hier iets mee kunt Mike.

Tines.

W.I.E online is alweer terug, maar toch bedankt voor de info.
Door WeerstationGraveNL
Mag ik hier nog even op terugkomen? (wellicht offtopic)

Ik heb dit ook op mijn site gezet, maar vraag me af:
moet je dit enkel op de voorpagina van je site zetten, of kan je dat op meerdere pagina's plaatsen en wat is daar dan het effect van (of is dat juist de bedoeling)?

Bedankt!
Door Mike
WeerstationGraveNL schrijft:
Mag ik hier nog even op terugkomen? (wellicht offtopic)

Ik heb dit ook op mijn site gezet, maar vraag me af:
moet je dit enkel op de voorpagina van je site zetten, of kan je dat op meerdere pagina's plaatsen en wat is daar dan het effect van (of is dat juist de bedoeling)?

Bedankt!

Volgens mij telt hij alleen maar de pagina waar het script op staat, misschien een idee om dan dat script op elke pagina te plaatsen zodat je kan zien hoeveel mensen er op je hele site zijn, maar weet dit niet zeker.

Heb even stiekum op je site gekeken ;) maar zie het niet staan :unsure:
Door WeerstationGraveNL
Ik heb hem als test onderaan de openingspagina van mijn biljartsite staan :)
Nu houdt hij alleen bij hoeveel mensen er de afgelopen vijf minuten op die pagina zijn geweest, maar omdat er op mijn site genoeg te lezen is om meerdere uren zoet te zijn, zou het aantal onine bezoekers dus vele malen hoger moeten zijn.
Ik ga er eens mee testen.

Weet jij trouwens of dit scriptje ergens te downloaden is, zodat je niet afhankelijk bent van een andere website!?
Door Mike
Ja ik zie hem staan ;)

Ehm, weet niet precies wat je bedoelt met waar je het scriptje kan downloaden, maar net zoals je het op de biljart pagina hebt neergezet kan je diezelfde code dus ook op de andere pagina's plaatsen, maar weet niet of hij dan ook alles gaat optellen van alle pagina's samen, even testen, als er op de ene pagina 7 bezoekers zijn en op de andere 2 dan werkt het niet.
Door WeerstationGraveNL
Dit script wordt gehost door een andere website.
Als die site offline is, dan werkt het script niet.
Vandaar dat ik me afvroeg of dit script ergens te downloaden was, om het op mijn eigen server te installeren. Dan ben je niet afhankelijk van een andere website.

En ik zal eens uitproberen of het werkt als je dit WIE-script op meerdere pagina's plaatst.

/edit:
Dat werkt inderdaad.
Ik vraag me wel af, op hoeveel minuten hebben jullie het script ingesteld?
Ik heb hem op 5 minuten staan, maar wellicht moet ie op een uur staan!?
Door Mike
Nou dat W.I.E online ligt er weer uit, ik heb het script maar van de site gehaald.

Ga de andere opties in dit topic eens proberen.