Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door WSWijk
Eckie76 schrijft:
Kan ik me iets bij voorstellen op dit moment...je site wordt niet gevonden steeds.
:blink:

Hmmm... kan ik me niets bij voorstellen.

Ik zit nu via het netwerk van m'n werk te kijken en ga dus via de USA gewoon naar m'n site toe. Geen problemen.

En als ik naar de getallen van bezoekers kijk, dan hebben er volgens het cms systeem vandaag (tot nu toe) 35 bezoekers ook geen last van gehad.

Zijn er mensen die voor mij even willen uitproberen of ze nu wel of niet bij mijn site kunnen komen? http://www.weerstation-wijk.nl

Laat het anders even via een persoonlijk berichtje weten.
Ik ben heel erg benieuwd...

Dank

Theo
Door Regards
WSWijk schrijft:
Eckie76 schrijft:
Kan ik me iets bij voorstellen op dit moment...je site wordt niet gevonden steeds.
:blink:

Hmmm... kan ik me niets bij voorstellen.

Ik zit nu via het netwerk van m'n werk te kijken en ga dus via de USA gewoon naar m'n site toe. Geen problemen.

En als ik naar de getallen van bezoekers kijk, dan hebben er volgens het cms systeem vandaag (tot nu toe) 35 bezoekers ook geen last van gehad.

Zijn er mensen die voor mij even willen uitproberen of ze nu wel of niet bij mijn site kunnen komen? http://www.weerstation-wijk.nl

Laat het anders even via een persoonlijk berichtje weten.
Ik ben heel erg benieuwd...

Dank

Theo

Theo die link werkt bij mij wel hoor, vreemd dat het bij sommigen niet werkt.

Gr Rik
Door WSWijk
etab schrijft:
ik kom er ook gewoon op.

Dus zeker 3 hits :woohoo:

Hihi.. denk dat ik dat maar eens vaker ga vragen hier... ineens omhoog van 34 naar 47 hits :-)

Maar ik ben er nog steeds niet uit waar het aan ligt.

Denk dat ik vannacht de server maar eens een keer ga herstarten. Hij draait (met Windows 2003) al een maand of 3 zonder reboot, dus dat zou het ook wel eens kunnen zijn.

Maar goed, we zoeken gewoon verder. Kan in de logging niets vinden. Kan eens informeren bij de hosting of ze daar een probleem met DNS hebben (gehad)...

Bedankt allemaal tot zo ver. Denk dat ik in ieder geval maar weer snel verder moet gaan met het installeren van m'n nieuwe server (Windows 2008). Heeft wat meer memory (deze draait op 1 gb, de nieuwe op 8 gb) en een wat betere (nieuwere) processor.

Groeten

Theo