Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door petergroeneveld
Namens Leudalweer iedereen op HWA een hele fijne Kerst en vooral een gezond 2011!
Door reitsma1960
Ook Weerstation Marsdijk Assen wenst iedereen een fantastische Witte Kerst toe en een sprankelend 2011.
Door WSWijk
wslangerak schrijft:
Theo's afbeelding is als sneeuw voor de zon verdwenen :laugh:

Maar hij heeft er wel gestaan, heb 'm even gezien...

IK WORDT GEDISCRIMINEERD !!!! :laugh:

Mijn mooie plaatjes weggooien... Ik moet zeggen dat ik ook even problemen heb gehad om bij de site te komen vanavond (ruim nadat ik het bericht ingetikt had). Maar goed. Gooi m'n groet maar weg Kees, ik zet hem hieronder wel opnieuw (en dan het plaatje gehost en niet als bijlage) :woohoo:

Groeten

Theo
Door wslangerak
WSWijk schrijft:
Gooi m'n groet maar weg Kees, ik zet hem hieronder wel opnieuw

Nou, op hoop van zegen dan, want volgens mij verdween je vorige plaatje toen ik je "lege" bericht verwijderde.

Daar gaat-ie!

Edit: 't Is gelukt!! :P
Door blixie
Meteo Hoogeveen wenst iedereen een fijne kerst en een superleuk, interessant, boeiend weerjaar 2011 !!
Door petergroeneveld
petergroeneveld schrijft:
Namens Leudalweer iedereen op HWA een hele fijne Kerst en vooral een gezond 2011!

Jammer kreeg het niet bij mijn eerdere bericht toegevoegd, waarom dit niet lukt weet ik niet. Misschien lukt het jou wel Kees? :) Maar op deze manier is het net zo leuk:

Zingen jullie met me mee? :laugh:
Door Weerstation Kaatsheuvel

Jammer kreeg het niet bij mijn eerdere bericht toegevoegd, waarom dit niet lukt weet ik niet. Misschien lukt het jou wel Kees? :) Maar op deze manier is het net zo leuk:

Zingen jullie met me mee? :laugh:
Mooi hoor alleen meezingen in de maat valt niet mee.ha ha ha
;) namens WeerstationKaatsheuvel fijne feestdagen en een heel goed 2011.
Door Overijse
Vanuit Overijse ook een megabangelijke witte, vrolijke Kerst en een gelukkig en voorspoedig 2011 toegewenst aan alle HWA-leden en bezoekers.