Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door meteozwolle
forsurh schrijft:
Klopt, maar je wilt het zo goed mogelijk doen. Ook wordt er op een gegeven moment een verwachting geschept t.a.v. je bezoekers.

Maar het moet wel leuk blijven.

ja eens.Snap ook dat je het zo goed mogelijk wil doen en dat je de bezoekers van je site niet teleur wil stellen maar tenzij je er commercieel belang bij hebt zou ik als 'gratis' bezoeker van je site geen probleem hebben als je even niet online bent of niet snel reageert op vragen/problemen
Door osjohn
meteozwolle schrijft:
forsurh schrijft:
Klopt, maar je wilt het zo goed mogelijk doen. Ook wordt er op een gegeven moment een verwachting geschept t.a.v. je bezoekers.

Maar het moet wel leuk blijven.

ja eens.Snap ook dat je het zo goed mogelijk wil doen en dat je de bezoekers van je site niet teleur wil stellen maar tenzij je er commercieel belang bij hebt zou ik als 'gratis' bezoeker van je site geen probleem hebben als je even niet online bent of niet snel reageert op vragen/problemen

In al die jaren dat ik een webpagina heb heeft er zeggen en schrijven
een ( 1 ) bezoeker gemailt hoe hij de webpagina vond, erg mooi voor hem.

Vanaf toen dacht ik, het is mijn hobby en de bezoekers kunnen mij de pot op,
omdat er ook nooit een mailtje vanaf kan.

John van Os
Door osjohn
Willy Peters schrijft:
John, kun je zien hoeveel bezoekers je elke maand hebt?

Willy

Ja Willy, dat zijn er zoveel dat ik div. malen een waarschuwing kreeg van
mijn provider.
Daarom heb ik ook de plaatjes en de koppelingen aangepast, en de livecam uitgezet.

John
Door Willy Peters
Ik heb ook wel reacties gehad maar die kun je op 2 handen tellen. Toch wil ik gewoon met zo min mogelijk storingen het spul in de lucht houden. Dit alleen voor de bezoekers van de site.
Helaas is dit de laatste 4 weken niet gelukt.

Willy
Door Mike
Iemand iets wat onder android draaid?, zo kan je dus met je foon je pc besturen en die heb ik wel als ik in de bergen ben bij me ;)

Ow, ik was te snel met me antwoord, dit is er ook voor de Android :blush:
Door forsurh
Willy Peters schrijft:
Ik heb ook wel reacties gehad maar die kun je op 2 handen tellen. Toch wil ik gewoon met zo min mogelijk storingen het spul in de lucht houden. Dit alleen voor de bezoekers van de site.
Helaas is dit de laatste 4 weken niet gelukt.

Willy

Ik vind inderdaad dat de hobby niet alleen het meten is, maar ook de verzorging van de website zo optimaal mogelijk.

Ik draai dus ook met 3 systemen:

Digital atmosphere/Wxsim

Boltek/Satelliet

Weather Display

En ik heb regelmatig reacties van bezoekers. En het voelt best wel goed om het dan goed voor elkaar te hebben....Ook als ik niet ben
Door weerstation
Ik beheer 2 weerstations. één draait op Meteohub software, zoals Meteo Zwolle aangeeft kan je daar via internet bij bijna alle gegevens komen.

Overigens (Off topic) wel een vraag hierover, is er ook een oplossing zonder dat je een programma op linux installeerd om op afstand in de public/graph directory te komen?

Het andere station gebruikt WD, en hier gebruik ik Teamviewer voor. Teamviewer werkt perfect en dit is ook handig want er loopt nog wel eens wat mis bij WD. Vandaar dat ik op korte termijn ook bij dit station naar een meteohub overschakel. Eerste Meteohub draait al anderhalf jaar onafgebroken zonder één storing.
Door jacg
osjohn schrijft:
Willy Peters schrijft:
John, kun je zien hoeveel bezoekers je elke maand hebt?

Willy

Ja Willy, dat zijn er zoveel dat ik div. malen een waarschuwing kreeg van
mijn provider.
Daarom heb ik ook de plaatjes en de koppelingen aangepast, en de livecam uitgezet.

John

Dat lijkt me ook logisch, alleen je kerkje is al bijna 500 kb.
Dus stel 250 bezoekers per dag x 500kb = 125 MB/per dag x 30 dagen is 3,75 Gb op maandbasis, en die hebben dan nog niet eens geklikt!

Ik zou zeggen wijzig dat plaatje in een jpg, en je webcam kan weer aan!

Groeten,

Jacco