Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Toch iemand bij wie jou naam en adres gegevens bekend zijn dan, En de afzender dan op de adres sticker ??? Zoetermeer zeker.....Of de Beheerder van de pier ???

Hoe dan ook, Na alle ellende, Is het je van harte gegund.

En ter attentie van De Gulle Weldoener: Mijn Dvp2 is ook hard aan vervanging toe ;)

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden
Door SpeedyGJ
Naam, adres e.d staat op mijn site, dus het kan iedereen zijn.
Voor de rest geen afzender e.d zoals ik het al had gemeld, beheerder van de pier...denk het niet, anders hadden ze wel contact met mij opgezocht.
Heb ondertussen ook al een melding geplaatst op mijn webste.
Door dibasta
Tsjonge das niet mis!!! even zo'n VP2 in de schoot geworpen!! en terwijl ik schuimbekkend met mijn Cresta PMT_980, dit schrijf hou ik nauwlettend de brievenbus in de gaten!!! je weet het niet ... :laugh: :laugh:

Maar ben bang dat ik wel heeeeeeel lang moet en kan blijven kijken hahaha..

Hoe dan ook, het is je gegund kerel, na al die ellende die je soms hebt!

Gr,
Peter.
Door hanszzz
Dat is toevallig niet sneu bedoelt hoor maar kan het ook de ouwe zijn die daar word vermist in de omgeving
Tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Of is het je weet wel GJ de nieuwe voor ;)

anders hohoho die man hier mag ook wel 1 naar sturen :laugh:

Grt Hans
Door weatherservice
Even een cadeau van 500 euro en meer... moet kunnen :D
Door AenG
Is het adreslabel met een laserprinter gemaakt, en is er een groot lettertype gebruikt?
Zo ja.... dan komt het uit Zoetermeer.

Gr. Geert
Door SpeedyGJ
@Dibasta: Ik hoop dat ik het nieuwe jaar zonder fouten kan meten :D anders wordt ik gek ;)

@Hanzzz:
Nee geen oude maar echt splinter nieuwe gezien er geen krasje op zit, ook de schotels zijn nieuw etc. Alles zat gewoon verpakt hoe het anders ook verpakt zat.
Door dibasta
hanszzz schrijft:
Dat is toevallig niet sneu bedoelt hoor maar kan het ook de ouwe zijn die daar word vermist in de omgeving
Tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Of is het je weet wel GJ de nieuwe voor ;)

anders hohoho die man hier mag ook wel 1 naar sturen :laugh:

Grt Hans

Dat zal toch niet !!:ohmy:

Gr,
Peter.
Door xray21
Via track en trace het 3s nummer invoeren staat daar een afzender.

Groet
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Ik denk dat de mogelijke Afzender uit Zuid Holland niet bekend zal maken dat het daar weg komt, Anders wil iedereen er wel 1 ontvangen natuurlijk, Maar ik denk dat de afzender dit Topic op de voet volgt nu en heimelijk in zijn vuistje lacht bij het lezen van de reacties hier op het forum.

En by the way, Ook een pluim voor onze Gerrit-Jan zelf die ons allemaal toch keer op keer in grote spanning houdt met zijn avonturen, geweldig :)

2 pluimen dus: Voor onze Grote Onbekende Gulle Weldoener (Lijkt wel iets uit Donald Duck G.O.G.W ) en voor Onze Held : Gerrit-Jan

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden