Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door weerzoetermeer
Beste Marcel,

Als je goed had gekeken staat er onder "Off topic" dit: "Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums". Oftewel, je kan hier alles plaatsen mits het binnen de regels is. Een opmerking als "LB" vind ik behoorlijk laag bij de grond en getuigen van zeer weinig respect voor de andere forumleden. Hierbij verzoek ik jou dit soort opmerkingen voortaan achterwege te laten. Het heeft totaal niets met Luc of wie dan ook te maken. Als jij iets te melden hebt waar je bijvoorbeeld trots op bent maar niets te maken heeft met het weer ben je ook welkom hier in sectie "Off topic".

Met vriendelijke groet,

Thierry
Door Meteonoord
wsp schrijft:
Sorry hoor,

Het is inderdaad lekker belangrijk.

Ik vindt het persoonlijk wel een verkeerd voorbeeld, ik snap wel dat Luc blij is, dat zou ik ook zijn, maar er wordt vaak gezegd van dat we het niet over weer hebben, alleen maar over techniek en hardware en dat er meer over het weer moet komen.
Dan vindt ik het ook niet normaal dat er iets over kampioen geschreven wordt.
Mijn dochtertje is ook geslaagd voor het zwem diploma, zou ik dit nu op het forum schrijven hierzo, of in mijn eigen Hyves of andere mogelijkheden op internet.

Maar ja zoals normaal, als je iets over Luc of iets anders schrijft dan mag het niet, wordt je aangevallen en de beheerder zelf mag het wel, wat een geslijm he.

Tuurlijk vindt ik het leuk voor ze, maar niet leuk om op een weer forum te zetten.
Kijken wat zou het volgende zijn, ik heb in de lotto 250 euro gewonnen, waar is de grens mensen, of vinden jullie het allemaal normaal, was eens benieuwd geweest als ik het erop had geschreven, dan kreeg ik ook de volle mep, zoals normaal, maar ja, nu is het de beheerder zelf, daar kun je niks van zeggen he, stel je voor he.

Marcel,

Stond dit niet in de Topic Off the record ?

Niks geslijm, slechts een waarneming.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door wsp
@Allemaal.

Kijk dit bedoel ik.

Tuurlijk is het off topic, maar dan nog ik vindt het niet op een forum passen.

Maar ja, je mag niks zeggen of schrijven.
Door Meteonoord
wsp schrijft:
@Allemaal.

Kijk dit bedoel ik.

Marcel,

Buiten het feit dat ik mij volledig kan vinden is de reactie van Thierry vind ik dit te ver gaan.

Waarom zou het topic anders Off Topic heten ?

Volgens mij ben je wat teveel gefocust op Luc.
Laat die strijd nu eens zitten. Ik heb best ook wel eens met Luc in de clinch gelegen maar op een gegeven moment moet je dat laten rusten.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door wsp
weerzoetermeer schrijft:
Beste Marcel,

Als je goed had gekeken staat er onder "Off topic" dit: "Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums". Oftewel, je kan hier alles plaatsen mits het binnen de regels is. Een opmerking als "LB" vind ik behoorlijk laag bij de grond en getuigen van zeer weinig respect voor de andere forumleden. Hierbij verzoek ik jou dit soort opmerkingen voortaan achterwege te laten. Het heeft totaal niets met Luc of wie dan ook te maken. Als jij iets te melden hebt waar je bijvoorbeeld trots op bent maar niets te maken heeft met het weer ben je ook welkom hier in sectie "Off topic".

Met vriendelijke groet,

Thierry

Hallo Thierry,

Ik heb de regels door gelezen en begrijp wat jullie bedoelen met off topic, nou lb staat niet in de regels dat dit niet mag, maar waar maak jij je druk om, is toch off topic?

Ik beledig niemand, ik val niemand persoonlijk aan, ik geef geen verkeerde info alleen mijn mening lekker belangrijk, wat is hier verkeerd aan?

lba, als je mij maar kunt aan pakken en niet jij alleen hoor, maar heb een dikke nek hoor.
Door wsp
Meteonoord schrijft:
wsp schrijft:
@Allemaal.

Kijk dit bedoel ik.

Marcel,

Buiten het feit dat ik mij volledig kan vinden is de reactie van Thierry vind ik dit te ver gaan.

Laat die strijd nu eens zitten. Ik heb best ook wel eens met Luc in de clinch gelegen maar op een gegeven moment moet je dat laten rusten.

Groet,

Bert J. van Bergen

Hallo Bert,

Dit zou ik bij een ieder geplaats hebben.
Ik heb niks met Luc, dit had ik ook bij jouw of Thierry gedaan hoor.
Laat het dan gewoon een weer forum blijven ook al staat het in de off topic.
Laten we eerlijk zijn en blijven en de strijd met Luc heb ik totaal niet, ik ben allang blij dat Luc dit opgesteld heeft, de uitlees file's die jullie maken en op het net zetten gebruik ik ook en bespaar mij dus heel veel moeite om aan data te komen.
Door Meteonoord
wsp schrijft:
Meteonoord schrijft:
wsp schrijft:
@Allemaal.

Kijk dit bedoel ik.

Marcel,

Groet,

Bert J. van Bergen

Hallo Bert,

Dit zou ik bij een ieder geplaats hebben.
Ik heb niks met Luc, dit had ik ook bij jouw of Thierry gedaan hoor.
Laat het dan gewoon een weer forum blijven ook al staat het in de off topic.
Laten we eerlijk zijn en blijven en de strijd met Luc heb ik totaal niet, ik ben allang blij dat Luc dit opgesteld heeft, de uitlees file's die jullie maken en op het net zetten gebruik ik ook en bespaar mij dus heel veel moeite om aan data te komen.

Marcel,

Was jij geen voorstander van eigen geregistreerde gegevens gebruiken ?

Voor de rest in dezen zal ik je eigen leus gebruiken : LB

Bert J. van Bergen
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

Lezen is toch wel heel belangrijk. Onze administrator heeft gewoon willen vertellen dat hij weer aan HetWeerActueel gaat werken. En even uit heeft moeten rusten. PUNT

Nol
Door nolversteeg
Verkeerde topic Sorry,Krijg je als je ergert over bepaalde zaken

Verplaatst ;)
Door Meteonoord
nolversteeg schrijft:
Verkeerde topic Sorry,Krijg je als je ergert over bepaalde zaken

Hi Nol,

Kan ik mij iets bij voorstellen.

Groet,

Bert J. van Bergen