Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door duck1966
Ik heb nu 4 jaar een regen meter staan en heb nog nooit last van vogels gehad of dat hij daar door verstop raakte, Maar ja ik heb ook een normaal uitziende regenmeter die klein is en er niet uit ziet als een emmer. Maar een echte oplossing is er nooit want een vogel doet zijn behoeft ook tijdens het vliegen en dan kan het ook in de regenmeter komen,

groetjes ronald
Door tjabine
duck1966 schrijft:
Ik heb nu 4 jaar een regen meter staan en heb nog nooit last van vogels gehad of dat hij daar door verstop raakte, Maar ja ik heb ook een normaal uitziende regenmeter die klein is en er niet uit ziet als een emmer. Maar een echte oplossing is er nooit want een vogel doet zijn behoeft ook tijdens het vliegen en dan kan het ook in de regenmeter komen,

groetjes ronald

Hé Ronald, bijna nooit reageer je op een bericht op HWA, maar als er wat valt op te merken op een Davis ben je van de partij :P
Door duck1966
dat klopt Ron ik lees veel mee hier en soms een antwoord, en ja je weet hoe ik over een davis denk, soms moet er ook eens een geintje gemaakt kunnen worden hier toch,
Door SpeedyGJ
Ik heb nog nooit last gehad van vogelpoep in de regenmeter en dan staat alles ook nog eens op de pier waar het stikt van de meeuwen. Maart/April ga ik de boel weer even onder handen nemen, maar gezien de neerslag gewoon meetbaar is verwacht ik weinig troep in de regenmeter :)
Voordeel heb ik wel dat ik geen last van bladeren heb :D
Door ws vreewijk
Hi Ronald

Even wat anders niet alle vogels poepen tijdens het vliegen :laugh:

:) bijvoorbeeld een duif kan NIET poepen tijdens het vliegen want de poten gaan naar achter en daardoor word de poep mogelijkheid belemmerd.

:P ik hoop dat dr nooit een reiger je regenmeter bombardeerd:woohoo:

gr Chris