Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door oli
Ik heb een vrraagje over het uploaden over mijn weergegevens naar Twitter via Weather Display, iemand die mij kan helpen?

Als ik in Weather Display naar Control Panel ga en dan klik op Twitter en mijn login gegevens invoer, moet ik, omdat ik voor de eerste keer van deze functie gebruik maak, op "Send Oauth for the first time" klikken. Als ik dat gedaan heb en de code ingevoerd heb krijg ik de volgende foutmelding: Missing file: twitteroauth.txt Dus dat bestand mist, ook als ik ga bladeren kan ik dat bestand nergens vinden...

Weet iemand wat ik verkeerd doe? Ik hoor het graag.
Door kees ws middelburg
Hoi Oli heb je Net Framework 4.0 geinstalleerd??

Grt Kees ws mdl
Door oli
Ja, die heb ik geinstalleerd, maar alsnog krijg ik de foutmelding dat ik dat text-bestand mis.. :S

Mvg,

Olivier
Door kees ws middelburg
ik zelf gebruik een andere regel,maar in de regel voor de data van twitter staat
Example twitter weather data en dat de tags.
Messchien dat dat Example twitter weather data weg moet voor je tags

Grt Kees ws mdl
Door oli
Ik heb mijn regel ook aangepast (er staat geen Example weather data), dus ik denk niet dat het probleem daar in zit.
Door westkapellegek
Hier heb ik sinds dat ik w7 gebruik geen bericht meer kunnen oploaden op twitter. Misschien heeft het daar mee te maken. Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar heb het nog niet op kunnen lossen. Maakt het trouwens uit of .net in een andere directory staat dan Weather display?

Groet Niek
Door kees ws middelburg
oli schrijft:
Ik heb mijn regel ook aangepast (er staat geen Example weather data), dus ik denk niet dat het probleem daar in zit.

dan houd het voor mijn ook even op Oli

Grt kees ws mdl
Door wsMaurik
Ik dacht dat de twitter tekst leeg moet zijn tijdens de Oauth.