Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door teesee64
Jan van Ooijen schrijft:
Het is niet de eerste keer dat hij dit flikt, heeft het namelijk al een keer of twee gedaan en ook wederom niets laten horen aan zijn leden. Nu zal hij allicht wel weer gaan wijzen met een vinger naar andere personen toe.... "Het is zijn of haar schuld dat ik toe deze beslissing ben gekomen...." Maar aangezien hij meer vijhanden heeft, waar hij na mijn inziens het zelf naar gemaakt heeft op diverse weerfora's lijkt het mijn inziens toch echt geheel aan zijn eigen te liggen en niet zozeer aan anderen

Van vorige keren weet ik niets af, evenmin is mij bekend dat 'derden' de oorzaak hiervan zouden zijn..
Door Jan van Ooijen
teesee64 schrijft:

Van vorige keren weet ik niets af, evenmin is mij bekend dat 'derden' de oorzaak hiervan zouden zijn..

Dat schijnt hij rond te bazuinen, ik heb hier nog wel een chatlog liggen waar helaas naar derden gewezen wordt. Ik kan het je wel via PB toesturen als je dat wil
Door teesee64
Jan van Ooijen schrijft:
teesee64 schrijft:

Dat schijnt hij rond te bazuinen, ik heb hier nog wel een chatlog liggen waar helaas naar derden gewezen wordt

Ik weet dat Nicolas niet bij iedereen geliefd was, maar zover ik begrepen heb is de reden van het stoppen gelegen in de privé sfeer. Tegen mij heeft hij niet aangegeven dat anderen hier de oorzaak van zijn. Wat op zich niets wil zeggen omdat Nicolas tegen mij ook erg spaarzaam is met mededelingen over de reden van het stoppen met Weatherservice.be.

Ik denk ook dat het weinig zin heeft om te speculeren. De enige die weet wat de werkelijke reden is, is Nicolas en zolang hij er niet mee naar buiten wens te treden zal de werkelijke reden onbekend blijven.

De reden dat ik dit topic aangemaakt hebt, was 2 ledig.
1) omdat ik denk dat het voor HWA van belang is om te weten dat WS ermee gestopt is
2) om te laten weten dat de samenwerking tussen weatherservice en ws-lemmer gestopt is.

Groet,
Theo
Door wslangerak
Goed, we weten dus nu dat hij is gestopt. Reden onbekend.

Ik vraag me af of er over iedereen die stopt zo'n ophef wordt gemaakt.

In Nederland hebben we een spreekwoord dat luidt: "Hardlopers zijn doodlopers."
Door teesee64
wslangerak schrijft:

Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat Nicolas nogal aanwezig was..
en ook de manier waarop hij gestopt is..

Maar je hebt gelijk, het is klaar nu. Wij gaan gewoon verder en Weatherservice is een afgesloten hoofdstuk.

Fijne zondag iedereen!

Groet,
Theo
Door tinuz97
Jij ook goede zondag gewenst,mijne was goed....goed weer,en mijn moeder op bezoek die al enige tijd in een verzorgings tehuis verblijft,weer kon niet mooier.
Morgen maar weer lekker zo een dag :)
Door Weerstation Kaatsheuvel
wslangerak schrijft:

@ Kees, ik deel deze mening.
Groet,
Hans