Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Mike
Zo te zien/lezen was het een leuke middag, jammer dat ik er weer niet bij kon zijn.

De info over de MOS en de "nieuwe" MOS wekt mijn interesse ;)

Gr, Mike.
Door Plaat
GM collega Weer-amateurs,

Ook wij zijn bij Meteo Consult geweest. Een leuke en leerzame dag gehad.
Diverse collega's gesproken en een kijkje genomen in de wereld
van Meteo Consult in Wageningen.

De organisatie een dikke pluim en graag tot een volgende keer.

Anje en Leo vd Plaat
weerstation Oosterzee (Friesland)
http://www.oosterzee.info zie menu keuze weerstation.
Door westkapellegek
Tijdens de open dag kwam de vraag of er meer met onze gegevens in de media gedaan kon worden. Volgens mij met resultaat: dit was een tweet van @meteoconsult van vanochtend:

De neerslaghoeveelheid deze maand tot nu toe volgens de waarnemers van #hetweeractueel. Norm voor juni is 50-8… (cont) deck.ly/~Wj6bf

Gr. niek
Door Mike
Zeker mooi plaatje, maar zie alleen dat daar waar ik woon (in de kop van Zuid-holland ;) ) er 2mm of 20mm staat????, terwijl ik toch al over de 70mm aan neerslag heb.

Ben benieuwd of dit nu mijn gegevens zijn of van iemand anders?
Door Rinus
Helaas kon ik er niet bij zijn, maar met deze foto ben ik wel blij kan ik zien hoe de koppen van de shoutmaatjes er uit zien alhoewel ik er al een aantal in levende lijve heb ontmoet. Ik heb gelezen dat het in ieder geval een leerzame middag is geweest.

Grt. Rinus Ws beijerlust Heemskerk
Door ws vreewijk
:( misschien volgend jaar in dat rijtje had ik heel graag gestaan:)

de drie musketiers vallen bij dat groepje in het NIET.;)

gr Chris
Door kees ws middelburg
Mike schrijft:
Zeker mooi plaatje, maar zie alleen dat daar waar ik woon (in de kop van Zuid-holland ;) ) er 2mm of 20mm staat????, terwijl ik toch al over de 70mm aan neerslag heb.

Ben benieuwd of dit nu mijn gegevens zijn of van iemand anders?

ik zie op het plaatje 2 mm staan Mike lijkt me idd erg weing ja

grt Kees ws mdl
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Rinus schrijft:
Helaas kon ik er niet bij zijn, maar met deze foto ben ik wel blij kan ik zien hoe de koppen van de shoutmaatjes er uit zien alhoewel ik er al een aantal in levende lijve heb ontmoet. Ik heb gelezen dat het in ieder geval een leerzame middag is geweest.

Grt. Rinus Ws beijerlust Heemskerk

Goedenavond Rinus,

He he lol, Maar jullie hadden ook een erg fijne en belangrijke feestdag zaterdag daar.

Ik kom binnenkort wel ff een bakkie terug doen bij jullie op de camping daar.Was hier erg gezellig de vorige keer bij mij thuis.

Tot snel,

Mvg,

Martijn

weerstation coevorden
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
ws vreewijk schrijft:
:( misschien volgend jaar in dat rijtje had ik heel graag gestaan:)

de drie musketiers vallen bij dat groepje in het NIET.;)

gr Chris

Inderdaad Chris,

we misten jou ook allemaal erg, Helaas dat je er niet bij kon zijn, want jij maakt ook deel uit van onze vaste Shoutclub.

Neemt niet weg dat de koffie hier altijd klaar staat Chris, Als je hier in de buurt bent.

En dat geld natuurlijk voor iedereen hier.... Bij Weerstation coevorden staat de koffie altijd klaar.

Mvg,

Martijn Ws Coevorden