Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Ws Heinenoord
De cirkel van vragen om een emailadres om in te loggen, terwijl ik altijd en alleen een accountnaam heb gebruikt bleef maar bestaan. Uiteindelijk het kringetje verbroken door in te loggen via m'n google account. En toen liep alles gesmeerd. Hoefde alleen die lange code er in te plakken. En oude data nog steeds zichtbaar.
Door Ws Heinenoord
Omdat ik geen fan van inloggen met Google-account ben, ze volgen al te veel van m'n internetbezigheden, heb ik een email naar "wow@metoffice.gov.uk" gestuurd en kreeg vlot een reactie hoe weer een MET Office account te verkrijgen.
Met de volgende instructie:
"Firstly, please get the new account key from your Google account. Please save this somewhere like an email or your computer's notepad. Then log out.
In order to migrate you need to set up an account first. You do this by clicking the green 'Create a Met Office account' button under Register.
You will be asked for your email address and then sent a verification code to that address. After that you will be prompted to input your first name, last name and create a password.
Once you are logged in, you can input your migration key.
From then on, you can use the 'Met Office WOW Account' button to log in and input your email and password. There are more detailed instructions are here: https://weatherobservationswebsite.blog ... -post.html"

Dit werkte prima, oude gegevens weer direct aanwezig.
Dus voor wie ook niet tevreden is met z'n nieuwe inloggegevens, hierbij de route om het te veranderen.
Let wel dat de migration code steeds een andere is. Haal de laatste variant op voordat je er aan begint!
Door mandersp
Volgende melding bij WOW:

System Upgrade We ask that users do not bookmark the login page as this is causing some users to receive the 'Request is Blocked' error. We are working on a fix for this but in the meantime please login through the 'Sign in' link on the homepage.