Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door wsp
Ha die Bert,

Nou niet moeilijk doen, er werdt altijd gezegd van dat het op internet staat en het niks uit maakt wat er mee gebeurd, dus nu niet gaan zeuren.
Ik zal deze data ook niet op mijn eigen site zetten, heb ik niks aan, maar zijn nog een tal van zaken wat je er mee kunt, die mag je zelf in vullen.

Maar laten we bij het off topic blijven: [size=5]kampioen[/size].
Door Eckie76
wsp schrijft:
Ha die Bert,

Nou niet moeilijk doen, er werdt altijd gezegd van dat het op internet staat en het niks uit maakt wat er mee gebeurd, dus nu niet gaan zeuren.
Ik zal deze data ook niet op mijn eigen site zetten, heb ik niks aan, maar zijn nog een tal van zaken wat je er mee kunt, die mag je zelf in vullen.

Nee, daar zou ik toch iets meer van willen weten eigenlijk, misschien leer ik er iets van.

Maar laten we bij het off topic blijven: [size=5]kampioen[/size].
Door wsp
Meteonoord schrijft:
nolversteeg schrijft:
Verkeerde topic Sorry,Krijg je als je ergert over bepaalde zaken

Hi Nol,

Kan ik mij iets bij voorstellen.

Groet,

Bert J. van Bergen

Ik ook. :laugh:
Door Luc
nolversteeg schrijft:
Hallo Meteovrienden,

Lezen is toch wel heel belangrijk. Onze administrator heeft gewoon willen vertellen dat hij weer aan HetWeerActueel gaat werken. En even uit heeft moeten rusten. PUNT

Nol
Je slaat de spijker op z'n kop. Dit is precies wat ik wilde vertellen. Op een berichtje dat ik het druk heb of had, zit niemand te wachten. Daarom heb ik ervoor gekozen om ook te vertellen waarom ik een paar dagen HWA niet gevolgd heb.

Een opmerking als 'LB' vind ik zeer denigrerend. Ik probeer ook alle reacties op dit forum te lezen. Bij sommige reacties denk ik ook weleens 'wat maak je je druk', oftewel LB. Als ik iedere keer een reactie met 'LB' erin zou geven op het moment ik een bericht niet interessant vindt en iedereen zou dat doen, dan waren er ontelbare 'LB' berichten geweest in dit forum.

Vind je een bericht niet interessant, reageer dan niet!!
Door hjr
Gefeliciteerd allemaal, helaas kan ik niet melden dat ik ooit ergens kampioen geworden ben, wat een looser he? Wellicht dat ik een keer de hoogste temperatuur van de provincie haal in een bepaald jaar, maar daar worden nog geen kampioenschappen voor uitgeschreven.