Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
Hahaha dat ken ik, vorig jaar tijden 7/8bft naar Wierum gefietst, topsnelheid gehaald van 55km/h! Terug weg haalde ik nog niet eens de 20 meer...deed er dan ook ruim 3X langer over.

Trouwens mooie luchten vanavond :)
Bijlagen
DSC06640__Custom_.JPG
DSC06640__Custom_.JPG (78.09 KiB) 3260 keer bekeken
Door kees ws middelburg
zeker mooi lucht,hier was het bewolkt maar zat er wel een rode zweem in het licht

Theo wat heb je een leuk hoedje op tegenwoordig :laugh:
Door WSWijk
kees ws middelburg schrijft:
Theo wat heb je een leuk hoedje op tegenwoordig :laugh:

haha, was bij een klant waar ik op kantoor meewerkte (IT - Systeembeheer).

Hadden daar een chinees als collega, die regelmatig zo'n vruchtje (een pompelmo geloof ik dat zo'n ding heet, kruising tussen een pompelmoes en een pomelo) mee nam.

Hij slachtte dan dat ding en op een gegeven moment hadden we het er over dat het wel op een veiligheidshelm of motorhelm leek.

Ik heb hem toen opgezet als helm en een collega heeft er een foto van gemaakt.

Pas later is de cowboyhoed gekomen (die ik overigens bijna altijd op heb, als ik het huis hier verlaat)....
Door SpeedyGJ
Ik heb vannacht eindelijk weer eens goed kunnen slapen, de wind was tijdelijk even wat minder :)
Afbeelding

Afbeelding

Maar de wind begint alweer aan te trekken.
Volgens Sytse op Terschelling zou de Brandaris voor vanavond een 10bft uitgeven :ohmy:
Door FreeSpirit
Sorry, dat ik mij even niet heb laten zien hier.
(Het kwam even niet zo uit)

Ik had zondag (gisteren dus), twee verjaardagen te verwerken, :P waarvan de laatste nogal laat geworden was. En daarbij stond ik meer op mijn kop dan op mijn benen. :silly:

Maar even over ,,Café-de-WeerHut ’’ . . . . . met deze leestekens ging de eerste Topic-upload helemaal mis bij HWA. :S

Ik had een heel mooi compleet inleidingsverhaal opgesteld, dat was heel leuk en ordelijk, maar die is met dat uploaden digitaal ter-lor gegaan. (dat was flink balen) :(

De boel liep vast! Ik zag wel, links onderin het beeld, dat Google kopieën aan het aanmaken was, maar als je nu op Google kijkt, merk je dat deze Topic ge-locked is. Vreemd,Vreemd,Vreemd??? :huh:

Het was trouwens heel leuk geschreven, maar ik had dat “on-the-fly” op HWA zelf gedaan en niet van te voren even zorgvuldig met bv. MS-Word gecreëerd en dan met CopyPaste naar HWA. :blink:

Dit ,,Café de WeerHut ’’ idee kwam heel impulsief uit de mouw rollen.
Ik dacht, . . . leuk, . . . doe maar, . . . en maar zien hoe het opgepakt wordt. :cheer:

De naam ,, Café-De-WeerHut ’’ kom je met Google nergens! tegen, is!!! Dus!!! Unique!!! :woohoo:

Ik dacht even, . . . . er zal toch wel ergens! in de Bildt of daar rond omheen, minstens één Café zijn, met die naam! . . . . Niet! Dus! . . . En nergens dus! . . . . hoe-is-dat-mogelijk! :woohoo:

Dussss!!!! Claimen die handel, . . . . voor HetWeerActueel. Klaar!!! B)

~FreeSpirit~

[Ma.2011-02-07/17:35h SANTPOORT-NOORD 8,9-82-1008,8 WZW6-7 DROOG]
Door SpeedyGJ
Lijkt me ook niet gek dat die niet te vinden is ;)
Hier beste woei! 6bft inmiddels nadat ik de paal omhoog heb gedaan, zit nu wel wat beter, alleen nog niet hoog genoeg, serieus het MOET nog hoger :D dus ik ga kijken of de oude paal in deze paal past, dan zou er nog 2m boven op komen, de paal zelf kan dan gewoon weer naar beneden voor extra stevigheid :)
Door FreeSpirit
Waanzinnige mooie foto trouwens, GertJan, (één uit duizend)

Ik weet, dat ik een beetje laat van reactie ben, maar niet-te-min, hij blijft mooi. ;)

~FreeSpirit~
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11