Sorry, dat ik mij even niet heb laten zien hier.
(Het kwam even niet zo uit)
Ik had zondag (gisteren dus), twee verjaardagen te verwerken,

waarvan de laatste nogal laat geworden was. En daarbij stond ik meer op mijn kop dan op mijn benen. :silly:
Maar even over ,,Café-de-WeerHut ’’ . . . . . met deze leestekens ging de eerste Topic-upload helemaal mis bij HWA. :S
Ik had een heel mooi compleet inleidingsverhaal opgesteld, dat was heel leuk en ordelijk, maar die is met dat uploaden digitaal ter-lor gegaan. (dat was flink balen)
De boel liep vast! Ik zag wel, links onderin het beeld, dat Google kopieën aan het aanmaken was, maar als je nu op Google kijkt, merk je dat deze Topic ge-locked is. Vreemd,Vreemd,Vreemd??? :huh:
Het was trouwens heel leuk geschreven, maar ik had dat “on-the-fly” op HWA zelf gedaan en niet van te voren even zorgvuldig met bv. MS-Word gecreëerd en dan met CopyPaste naar HWA. :blink:
Dit ,,Café de WeerHut ’’ idee kwam heel impulsief uit de mouw rollen.
Ik dacht, . . . leuk, . . . doe maar, . . . en maar zien hoe het opgepakt wordt. :cheer:
De naam ,, Café-De-WeerHut ’’ kom je met Google nergens! tegen, is!!! Dus!!! Unique!!! :woohoo:
Ik dacht even, . . . . er zal toch wel ergens! in de Bildt of daar rond omheen, minstens één Café zijn, met die naam! . . . . Niet! Dus! . . . En nergens dus! . . . . hoe-is-dat-mogelijk! :woohoo:
Dussss!!!! Claimen die handel, . . . . voor HetWeerActueel. Klaar!!! B)
~FreeSpirit~
[Ma.2011-02-07/17:35h SANTPOORT-NOORD 8,9-82-1008,8 WZW6-7 DROOG]