Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door weerzoetermeer
Beste poldeleeuw,

Zoals iemand anders al opmerkte in jouw topic:

Ik hoop niet dat je te veel in zijn voetsporen gaat treden wat het posten (lees promoten) van je website/forum betreft.

Het is dus niet de bedoeling om telkens je eigen forum hier te komen promoten. Volgende promotie berichten zullen we verwijderen....

Gr.
Thierry
Door Eckie76
Sterk stukje journalistiek, vooral wat betreft de volstrekte nonsens over "onverwachte tornado's".
Blijft toch verbazingwekkend hoeveel liters benzine men in de Benelux verrijdt om achter een onweersbuitje aan te racen.
Afgezien van een paar heftige buien met flinke downburst is de kans dat je hier een tornado ziet net zo groot als de Paashaas tegenkomen in een roze string.
Door Eckie76
De reacties onder het videootje zijn dan wel behoorlijk vijandig en negatief, het levert mij persoonlijk des te meer bewijs hoe zeer menig "stormchasertje" de grip op de werkelijkheid kwijt lijkt te zijn geraakt.
Door westkapellegek
Eckie76 schrijft:
Afgezien van een paar heftige buien met flinke downburst is de kans dat je hier een tornado ziet net zo groot als de Paashaas tegenkomen in een roze string.

De tornado hebben we al gehad(http://www.knmi.nl/cms/content/4495/win ... arste_ooit),nu nog de paashaas in string.

Wat ik bij stormchasers zie op discovery is dat men ook gegevens verzamelt om zo beter voorbereid te zijn op dit natuurgeweld.
Door teesee64
Goed nieuws voor onze Belgische vrienden!

Nicolas heeft besloten om toch weer door te gaan met Weatherservice.be.
Zeer binnenkort zal de website weer online komen!

M.v.g,
Theo
Door wslangerak
Geweldig.

Nou, dan heeft hij het weer voor elkaar: ruim 1800 keer gelezen dit bericht en bijna 50 reacties. Dat is meer dan het gemiddelde topic in het HWA-forum haalt.

Perfecte PR.
Door teesee64
wslangerak schrijft:
Geweldig.

Nou, dan heeft hij het weer voor elkaar: ruim 1800 keer gelezen dit bericht en bijna 50 reacties. Dat is meer dan het gemiddelde topic in het HWA-forum haalt.

Perfecte PR.

Daarom zou ik willen verzoeken om een slotje op deze discussie.

Alvast vriendelijk dank.

Groet,
Theo