Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
Nope nog altijd te druk om even wat tijd vrij te maken voor de pier :(
Maar er is nu wel iets wat me motiveert, donderdag kans op 8bft! Dat moet natuurlijk op de teller komen!
Gezien ik morgen naar Dokkum ga heb ik ook dan niet veel tijd :( maaaaar ik ga er morgen vroeg uit en zorg ervoor dat ik om 8 uur op de pier ben, dan is het tevens ook nog rustig dus kan ik in alle rust in overleg gaan, mocht alles toch nog door gaan dan moeten we helaas nog even wachten tot later in de middag of als het nog lukt in de avond gezien ik niet weer hoe laat ik weer thuis ben, mocht het morgen niet lukken dan zal het de volgende dag worden.

Echter hou ik me nog wel effe in, mocht de metingen op woensdag een heel stuk verbeterd zijn dan weten jullie wel genoeg, eens kijken wie het eerste dit zal opvallen ;)
Door SpeedyGJ
Vanmorgen gelukt om even naar de pier te gaan, helaas is degene die hierover gaat op vakantie en is pas maandag weer aanwezig, ook is de verbouwing nog niet helemaal klaar wegens vertraging, ik zal maandag ochtend er weer heen gaan, hopelijk zal ik wat meer duidelijkheid hier over krijgen.
Door SpeedyGJ
Nadat iedereen een beetje in spanning zat ben ik vandaag weer naar de pier gegaan.
Het antwoord was al duidelijk maar ik wou het nog even zeker weten...helaas is het weerstation op de pier van de baan, dus hij zal ook niet meer terug komen op de pier.
Mochten jullie niet eens zijn over deze beslissing, stuur een mail naar die restaurant :D wie weet kan het helpen ;)

Oja reden was dat er geen plaats meer was voor een PC, zelfs niet als ik een kleine PC zou kunnen aanschaffen.
Door tjabine
SpeedyGJ schrijft:
Nadat iedereen een beetje in spanning zat ben ik vandaag weer naar de pier gegaan.
Het antwoord was al duidelijk maar ik wou het nog even zeker weten...helaas is het weerstation op de pier van de baan, dus hij zal ook niet meer terug komen op de pier.
Mochten jullie niet eens zijn over deze beslissing, stuur een mail naar die restaurant :D wie weet kan het helpen ;)

Oja reden was dat er geen plaats meer was voor een PC, zelfs niet als ik een kleine PC zou kunnen aanschaffen.

Jammer!
Wat is het mail adres Speedy? kon hem niet vinden.
Ik weet ook niet hoe het heet waar het station stond.
Wel vond ik dit http://www.weerstation-holwerd.nl/ klopt volgens mij niet helemaal?

Gr Ron.
Door SpeedyGJ
En daar gaan we weer ;)
Mijn hoop is nog niet verdwenen, nu alles weer een beetje rustig is kan ik me hier weer op richten.

Al eerder heb ik contact met wagenborg gehad over het plaatsen van mijn weerstation bij hun, echter kon het op dat moment niet. Vandaag heb ik een mailtje gekregen vanuit het kantoor bij die parkeergarage dat is het nog eens moest gaan proberen, er was wat ruimte etc en had het aangegeven bij het hoofdkantoor, die zeiden dat ik dan even een brief moest sturen, welk systeem, wat voor PC etc en waar het station eventueel kan staan.
Vanmiddag ben ik hiermee aan de gang gegaan en heb em iig al op de post, gezien de weekend zou het mogelijk tot volgende week duren voor ik antwoord heb.

Mijn idee voor het plaatsen van het station is aan het bord, meest makkelijke manier :)
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte zodra ik antwoord heb :)

Richting de pier zou het station boven aan het bord zichtbaar zijn :)
Afbeelding

Bevestiging zou op deze manier erg makkelijk gaan zonder dat de paal 1m afwijking gaat krijgen door de harde wind :)
Afbeelding

Voor nu,,duimen en hopen dat we de vertrouwde metingen terug krijgen.
P.S de console en het weerstation zouden elkaar zien waardoor kans op storingen minimaal is.

P.S 2 er is bekabeld internet aanwezig waardoor ik het gedonder met uitval ook niet meer zou krijgen.

P.S 3: Uit alle richtingen volop wind, dus ook uit richting N/NW, geen achterstand meer etc.

P.S 3: Als het mee zit kan ik zelfs live streamen met mijn webcam, dag cam van het restaurant :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13