En daar gaan we weer
Mijn hoop is nog niet verdwenen, nu alles weer een beetje rustig is kan ik me hier weer op richten.
Al eerder heb ik contact met wagenborg gehad over het plaatsen van mijn weerstation bij hun, echter kon het op dat moment niet. Vandaag heb ik een mailtje gekregen vanuit het kantoor bij die parkeergarage dat is het nog eens moest gaan proberen, er was wat ruimte etc en had het aangegeven bij het hoofdkantoor, die zeiden dat ik dan even een brief moest sturen, welk systeem, wat voor PC etc en waar het station eventueel kan staan.
Vanmiddag ben ik hiermee aan de gang gegaan en heb em iig al op de post, gezien de weekend zou het mogelijk tot volgende week duren voor ik antwoord heb.
Mijn idee voor het plaatsen van het station is aan het bord, meest makkelijke manier
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte zodra ik antwoord heb
Richting de pier zou het station boven aan het bord zichtbaar zijn
Bevestiging zou op deze manier erg makkelijk gaan zonder dat de paal 1m afwijking gaat krijgen door de harde wind
Voor nu,,duimen en hopen dat we de vertrouwde metingen terug krijgen.
P.S de console en het weerstation zouden elkaar zien waardoor kans op storingen minimaal is.
P.S 2 er is bekabeld internet aanwezig waardoor ik het gedonder met uitval ook niet meer zou krijgen.
P.S 3: Uit alle richtingen volop wind, dus ook uit richting N/NW, geen achterstand meer etc.
P.S 3: Als het mee zit kan ik zelfs live streamen met mijn webcam, dag cam van het restaurant