Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Wietse
Jammer!
Maar, ik vind als jij dat graag wilt er ook zelf voor de kosten op moet draaien, je kan zoiets niet bij anderen op de schouder leggen, toch?
Door SpeedyGJ
Ik ben uiteraard bereid om eventueel aan stroomkosten mee te betalen dat is geen probleem, als ik daarvoor uitstekende metingen kan krijgen dan zijn we snel uitgepraat ;)
Echter was dit op de pier niet aan bod gekomen, ik kon het gewoon plaatsen thats all ;)
Door SpeedyGJ
Uiteraard ben ik niet iemand die gauw opgeeft en kijkt naar de mogelijkheden die er allemaal zijn.

Nu hebben we het restaurant gehad, we hebben wagenborg gehad, maar er zit ook nog een kantoortje voor rijkswaterstaat ;)

Ik heb ze vannacht een mail gestuurd en zonet kreeg ik een mail terug, ze gingen kijken wat de mogelijkheden waren :)
Kijk dit is toch weer wat beter nieuws!

Er is dus hoop dat de boel toch nog terug kan komen.

Het station hing als ware aan het kantoor, dus mocht het door gaan dan staat de console onder het weerstation, ook het internet verbinding zou beter moeten zijn. Al met al zou er dan geen problemen meer moeten voor komen.
Het is nu afwachten wat het antwoord zal worden :)

Kortom: Voor de laatste keer, duim duim, want dit is ook echt de laatste keer, en anders kan ik altijd nog op die vent inpraten van wagenborg, misschien dat hij iets kan regelen ;)

Ik laat het wel weer horen :D
Door SpeedyGJ
Nieuwe status:

Zondag/Maandag gaan ze naar het kantoor kijken, mogelijk wordt ik hierbij uitgenodigd.
Voor nu lijkt het allemaal de goeie kant op te gaan :)
Door dibasta
SpeedyGJ schrijft:
Nieuwe status:

Zondag/Maandag gaan ze naar het kantoor kijken, mogelijk wordt ik hierbij uitgenodigd.
Voor nu lijkt het allemaal de goeie kant op te gaan :)

zal duimen voor je!!!;)
Door SpeedyGJ
Zojuist hebben ze even gekeken, wat betreft kan het wel echter moet er nog wel even een persoonlijke brief naar waterdistrict Leeuwarden worden gestuurd, zodra dit rond is en toestemming is gegeven kan ik aan de slag!

Dus nu brief even een brief opstellen :D
Voor nu ziet het er erg goed uit en is er laat maar zeggen 90% kans dat het station terug geplaatst kan worden!
Door dibasta
SpeedyGJ schrijft:
Zojuist hebben ze even gekeken, wat betreft kan het wel echter moet er nog wel even een persoonlijke brief naar waterdistrict Leeuwarden worden gestuurd, zodra dit rond is en toestemming is gegeven kan ik aan de slag!

Dus nu brief even een brief opstellen :D
Voor nu ziet het er erg goed uit en is er laat maar zeggen 90% kans dat het station terug geplaatst kan worden!

Dat zou super zijn GJ !!

gr,
Peter.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Binnenkort de Verfilming van de Avonturen Van Gerrit-Jan en zijn Weerstation op de Pier :)

Heel veel succes Gerrit-Jan

Mvg,

Martijn

Weerstation Coevorden
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13