Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door tinuz97
Zoals het topic al zegt,het vald me op dat er veel stations plat liggen waaronder het station van mij.
Het gekke is dat mijn station helemaal niet down is :side:
Het gaat om weerstation berghem (nb) dus,maar zie dat er veel meer plat zijn.
Als je echter kijkt op mijn website,zie je dat alles gewoon netjes geupdate wordt,inclusief de clientraw :unsure:
Wat is er aan de hand als ik vragen mag? of ligt de fout toch stiekem bij mij?
Door SpeedyGJ
HWA kan ook problemen hebben he ;) maar opvallend is dat bij mij juist de gegevens van Awekas niet weer door sturen, apart maar ja!

Vanmorgen kwam ik erachter dat de upload eruit lag, waar dit aan heeft gelegen weet ik niet maar goed, effe nieuwe verbinding maken en het was weer goed :)
Door tinuz97
etab schrijft:
Ik lag er ook uit.
Moest even weer handmatig updaten en nu loopt hij weer

Handmatig updaten?
Kan je dat even uitleggen aub? Ik heb nl de boel gereset en dergelijken,maar nog niks :ohmy:
Door tinuz97
Hopelijk komt Luc dit topic tegen,ik ben de draad kwijt nl.
Hier 'lijkt' alles goed te werken,of ik kijk ergens over heen,ook een optie natuurlijk.
Toch benieuwd naar het 'handmatig' updaten.
Door weerzoetermeer
Oke heb het al gevonden. Je moet toch even bij jezelf kijken Tinuz want je upload bestand is van 02-09-09 18.00 uur. Hier kan HWA dus niets aan doen...

Het gaat dus om je customtextout10.txt bestand.

Gr.
Thierry
Door tinuz97
Aha,ik denk al,en ik maar kijken naar de clientraw....
Zal er straks eens naar kijken,zal wel door een update van wd komen,raar eigenlijk,want heb alleen de .exe vervangen.
Thx voor het kijken!
Door weerzoetermeer
Dat is een vervelende eigenschap van WD na een update. Ik heb daar de vinger nog niet echter kunnen leggen waar dat probleem zit maar ik ervaar het hier ook wel eens.

Gr.
Thierry