Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door WSWijk
Was een paar weken geleden John van Os de pineut, nu overkwam het mij.
John, hoe is het er trouwens mee, knap je al weer wat op?

Maar goed, vanmorgen om 6.15 uur was het mijn beurt. Met loeiende sirene naar het ziekenhuis. Aan de hartmonitor, pillen, spuitjes onder de tong, infuus, kortom, het hele pakket.

6.45 uur lag ik op de catheterisatiekamer en ben direct gedotterd. Zat niet echt goed daar van binnen. Toch maar per direct stoppen met die peuken.
8.15 uur aangekomen op een privekamer (niet om gevraagd) met televisie, msn en internet.
Niet slecht, maar was toch liever thuis bij moeders en kind...

Morgen diverse onderzoeken, therapeut, echoscopie van 't hart en voor de rest voorlopig rustig aan.

Voor een ieder: doe het rustig aan en probeer dit niet na te doen :-)

Groetjes vanuit Nieuwegein...

Theo
Weerstation-Wijk.nl

ps: het kan dus zijn dat er bij storingen even niet (of niet snel) wordt gereageerd.
Door osjohn
Hallo Theo, met mij gaat het erg slecht, jij was gelijk gedottert, ik ben een dag na Pasen met een infarct naar het ziekenhuis vertrokken, na twee dagen ontslagen, daarna
ongeveer twee weken een hartkatheterisatie gehad, en nu pas 4 weken terug gedottert en een stent geplaatst.

Nu ben ik een enorme angsthaas voor zowel het ziekenhuis als de behandelingen ervan, nu zit ik onder de oxazepam om mij tot rust te brengen, er is in een korte tijd ook veel gebeurt.

Mijn lichaam voelt nu ook vreemt aan, rookte 30 sigaretten per dag, nu gestopt en een heel ander gevoel en smaak overgehouden dat mij een erg vreemt gevoel geeft waar ik ook erg angstig van wordt.

John
Door wslangerak
Jee Theo.... Niet goed om te horen! Maar gelukkig er wel redelijk op tijd bij denk ik, net als bij John.

Veel sterkte gewenst, ik hoop dat je snel weer opgeknapt en wel bij je gezinnetje zit!

John trouwens ook hè: rustig aan en je moet maar zo denken, zij hebben er veel meer verstand van.
Door weermaarssen
Hallo John en Theo

Wat een schrik is dat.
Jaren geleden heb ik ook een hartinfarct gehad, alleen deze werd ondekt in het ziekenhuis voor een ander mankement een zg. ( stil infarct)
Ja er zijn van die momenten in het leven dat je denkt dat niets kapot kan. Lekker rokertje erbij, hard werken, stress totdat!!!
Natuurlijk ben ik toen ook gestopt met roken , dat moest wel want door dat verdomde roken had ik ook nog COPD opgelopen, Dus die longinhoud is aardig afgenomen, samen met longfalen geen echt lekkere combinatie.

Het stoppen met roken is toch wel heel belangerijk. Ruim 6 jaar geleden heb ik samen met mijn huisarts een plan opgesteld en was binnen 3 maanden van het roken af. Langzaam afbouwen was zijn advies. Tot nu nog geen moment verlangt naar een sigaretje.

John, ook ik moet niets hebben van ziekenhuizen enzo en heb ook angst gekent, maar je zal merken dat op gegeven moment je je echt beter gaat voelen.

Allebei heel veel sterkte en een snel herstel toegewenst en echt rook niet meer, want dat is echt vergif. Ik kan het weten al ervaringsdeskundige die ruim 43 jaar heeft gerookt.

Met hartelijke groet Louis
Door baroman
Zo Louis das niet zo mooi, ja stoppen met die peuken er zijn zoveel andere leuke dingen waar je je geld aan kwijt kunt.
Maar heel veel beterschap vanuit het zonnige en tropiche Enschede.:)

Hetzelfde geld ook voor Theo, maar dat het slecht ging had ik niet gedacht, het heeft zijn tijd nodig, zodat het lichaam goed kan herstellen en zo`n ingreep is niet niks.

Nogmaals groeten en beterschap Ronnie..;)
Door Luc
Dat zijn enge berichten Theo. Hopelijk knap je snel weer op.
Niemand zal het je kwalijk nemen als er storingen zijn bij je weerstation.

Van harte beterschap en doe vooral rustig aan !!

Gr,
Luc
Door Eckie76
Theo en John,

ik wil jullie van harte beterschap wensen.
Ook al is het doodeng en vervelend om naar ziekenhuizen te moeten, je bent in handen van professionals. Sigaretten...ik probeer al zo lang te stoppen...

Kin omhoog en rustig aan doen.

Groetjes Olaf