Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door wthus
Even een vraagje tussendoor,

Zijn er hier mensen die webhosting hebben van mangelot.nl?
Die prijzen die zij op de website noemen, zijn dat kosten per jaar of per maand?

Tot zover,

Wilber.
Door tinuz97
Denk per jaar,maar trage site zeg.
Zal hosten ook zo traag zijn?
Ik host zelf bij een niet nader te noemen provider,waar ik weg ga als het jaar voorbij is,te duur,te weinig opslag/verkeer.
Ik lees goede revieuws over Pcxtreme op tweakers.net,een goede maatstaaf die onafhankelijk is.
Daar ga ik naar verhuizen als het zover is,extreem goedkoop,opslag en verkeer.
Tevens zeiken die niet dat je per 3 seconden upload zoals in mijn geval,hier heb ik ze telefonisch over gebeld.
Door weerstation
Onderaan de bladzijde staat dat de prijs per jaar is.

Wanneer ik meer over providers wil weten kijk ik op ispgids.com of webhosters.nl. Op beide sites staan veel reacties van gebruikers van de diverse providers.

Ik zit zelf met diverse sites bij Antagonist. Ik ben heel tevreden over ze. Snelle servers, nette en deskundige reacties bij problemen, prima prijs en een uitgebreid forum waarop gebruikers en provider actief zijn.
Door wthus
tinuz97 schrijft:
Denk per jaar,maar trage site zeg.
Zal hosten ook zo traag zijn?
Ik host zelf bij een niet nader te noemen provider,waar ik weg ga als het jaar voorbij is,te duur,te weinig opslag/verkeer.
Ik lees goede revieuws over Pcxtreme op tweakers.net,een goede maatstaaf die onafhankelijk is.
Daar ga ik naar verhuizen als het zover is,extreem goedkoop,opslag en verkeer.
Tevens zeiken die niet dat je per 3 seconden upload zoals in mijn geval,hier heb ik ze telefonisch over gebeld.

De website van Mangelot is bij mij nog nooit traag geweest. Was wat aan het rondkijken voor de stichting waar ik momenteel aan het "klussen" ben. Via, via, kwam mij net ook de naam Strato ter gehoren.
Door Mike
Tsja, 10 euro per jaar, het proberen waard.

Vind hun website behoorlijk knullig aandoen, en is ook hier erg traag, zou niet mijn keuze zijn, maar zoals ik al zei voor die 10 euro............
Door wthus
Mike schrijft:
Tsja, 10 euro per jaar, het proberen waard.

Vind hun website behoorlijk knullig aandoen, en is ook hier erg traag, zou niet mijn keuze zijn, maar zoals ik al zei voor die 10 euro............

Niet iedereen werkt even goed aan presentatie. Een knullige website zegt lang niet alles. ;)
Door Peter3
Op zich is PcExtreme wel ok op het gebied van opslag en prijs. Enkel is het jammer dat hij af en toe behoorlijk traag is of vanwege werkzaamheden down is. Ik heb het gehad dat bepaalde scripts daarna niet meer werkzaam waren...

Ik heb op zich voor prijs/kwaliteit ook nog een andere goede webhosting. Mogen er hier namen genoemd worden?!
Door Mike
Peter3 schrijft:
Mogen er hier namen genoemd worden?!

Blijkbaar wel want we hebben het hier al over PcExtreme :laugh:
Door wthus
Het is Strato geworden. 2 TB voor 5,99 in de maand (eerste 3 maand gratis, inclusief domeinnaam).
Door Overijse
wthus schrijft:
Het is Strato geworden. 2 TB voor 5,99 in de maand (eerste 3 maand gratis, inclusief domeinnaam).

Zou dat niet moeten 2GB zijn, 2TB voor 5.99 per maand zou wat teveel van het goede zijn.

Grtz
Kris