- 02 nov 2010, 19:32
#26354
Hallo
Ik word sinds enkele dagen eigenlijk onafgebroken uitgesloten van temperatuur bij Awekas.
Alle andere data geen uitsluiting.
Ik heb jaren geen problemen gehad en heb de laatste tijd ook geen aanpassingen gedaan aan de software.
Heb nu een 48 uurs uitsluiting omdat volgens hen mijn aangeleverde buitentemperatuur afwijkt met 10° wat dus zou neerkomen op de gemeten kamertemperatuur.
Wat ik echter vreemd vind is dat de data voor Awekas door de zelfde software ( Weatherlink ) word gemaakt als de data voor HWA.
Bij HWA vertoond mijn grafiek geen enkele afwijking met een upload van 5 minuten.
Ook bij controle van mijn data kom ik geen afwijkende buiten temperatuur tegen , het enige wat ik wel constateer is dat mijn software af en toe (ongeveer 10 keer per dag) geen nieuwe data binnen krijgt van het consool ( of ISS ) er staan dan in de log streepjes.
Ook bij regelmatig controleren van awekas_wl.htm kom ik geen afwijking tegen in mijn data.
Heeft iemand hier ook problemen mee of gehad.
Ik weet niet waaraan het kan liggen en heb de stekker bij Awekas er maar uitgetrokken.
Groet Jan.
Ik word sinds enkele dagen eigenlijk onafgebroken uitgesloten van temperatuur bij Awekas.
Alle andere data geen uitsluiting.
Ik heb jaren geen problemen gehad en heb de laatste tijd ook geen aanpassingen gedaan aan de software.
Heb nu een 48 uurs uitsluiting omdat volgens hen mijn aangeleverde buitentemperatuur afwijkt met 10° wat dus zou neerkomen op de gemeten kamertemperatuur.
Wat ik echter vreemd vind is dat de data voor Awekas door de zelfde software ( Weatherlink ) word gemaakt als de data voor HWA.
Bij HWA vertoond mijn grafiek geen enkele afwijking met een upload van 5 minuten.
Ook bij controle van mijn data kom ik geen afwijkende buiten temperatuur tegen , het enige wat ik wel constateer is dat mijn software af en toe (ongeveer 10 keer per dag) geen nieuwe data binnen krijgt van het consool ( of ISS ) er staan dan in de log streepjes.
Ook bij regelmatig controleren van awekas_wl.htm kom ik geen afwijking tegen in mijn data.
Heeft iemand hier ook problemen mee of gehad.
Ik weet niet waaraan het kan liggen en heb de stekker bij Awekas er maar uitgetrokken.
Groet Jan.