Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door FreeSpirit
>>> Hier kun je lekker alles uit-testen <<<

En alles!!! . . . mag na 24-uur(dag) opgeschoond!!! worden.

Groetjes, namens allen.
Door meteobergen
Snap geen bal van dit bericht!!! Graag nadere uitleg als dit serieus is !!

Gr Siets

:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Door FreeSpirit
@Sietse&Wietse,

Dit! geeft, de beginnende HWA’er, zoals ik :S even een mogelijkheid, om te ervaren, wat wél en niét kan, met het eventueel up-loaden van bestanden.

Om te voorkomen dat er allemaal niet bedoelde ‘wan-resultaten’ in topic’s gevoegd worden.

>>>Vraag: Of kun je gaande weg, je gemaakte wanproduct, helemaal annuleren? (het was mij niet gelukt)

~Wim~ :)

HET BEGINT HIER! Nú! TE VRIEZEN! [2011-02-08/21:15h SANTPOORT-NOORD -0,1!!!/86/1023,5]
Door weerzoetermeer
FreeSpirit schrijft:
>>> Hier kun je lekker alles uit-testen <<<

En alles!!! . . . mag na 24-uur(dag) opgeschoond!!! worden.

Groetjes, namens allen.

Tuurlijk....en de moderators kunnen weer dagelijks aan de slag. Dit gaat dus niet gebeuren. We hebben namelijk meer te doen. Bij mijn weten kan je je eigen berichten binnen het kwartier verwijderen van het forum. Wil je iets uittesten dan kan je dat dus even doen in het off-topic gedeelte en daarna gelijk je bericht weer verwijderen. Mocht je niet je bericht kunnen verwijderen, ik weet dat namelijk niet zeker vanwege mijn moderator functie, kan je ook een pm sturen naar een moderator om dat voor je te doen.

Je kan natuurlijk ook gewoon een vraag stellen op het forum als je iets niet begrijpt in plaats van het forum te vervuilen met allemaal onzin berichten.

Tevens gelijk het verzoek om te stoppen met die vet gedrukte teksten en het gebruik van grote letters, dat komt erg storend over.

Topic gesloten!

Gr.
Thierry