Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Overijse
Elke dag ik de stop uit de badkuip trek zie ik een draaikolk.

Wel een geluk dat we zulke zaken niet in die omvang tegenkomen in de lage landen.

Grtz
Kris
Door Mike
Nou ik denk omdat de meeste mensen nog aan het werk zijn en niet eens weten dat dit gaande is.

Maar ik zit hier naar NL 1 te kijken en de beelden die ik zie maken mij sprakeloos, dit is een ramp die de gehele Pacific treft.

Enja grapjes hierover maken is in mijn ogen NOT DONE :angry:
Door WSWijk
Nou, er zijn inderdaad al mensen die dit beweren. Zelf weet ik het niet.

Groeten

Theo

ps: off topic: vroeger had ik een lerares Nederlands die ook van Dellen heette...
Was school in Utrecht. Familie? :-)
Door westkapellegek
Ik heb dit aan mij aardrijkskunde leraar voorgelegd, maar die gelooft daar niet in. Dus ik hou het maar bij een verschrikkelijke ramp en ik hoop dat er nog levens gered kunnen worden!
Door weatherservice
@ Thierry, die website is een mooie bron van informatie!

Hopelijk blijft het nu een tijdje rustig, want naschokken van 7 op de schaal van richter zijn echt geen lachertje.
Door fotogw
weatherservice schrijft:
Het verwonderd mij dat er hier niets komt te staan van de superzware aardbeving in Japan! Bekijk dit filmpje even, de wereld zal toch vergaan lijkt mij! Ik heb dat nog nooit gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=K_56po8V ... r_embedded

Nicolas,

De reden zou kunnen zijn dat dit niets met het weer te maken heeft... En, als je iets nog nooit gezien hebt wil dat niet zeggen dat de wereld vergaat :silly:

Gerhard