Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Luc
Een beetje offtopic, maar toch ook weerfoto's.

Hieronder een aantal foto's van ons nieuwe huis in aanbouw. Dan hebben jullie een idee waar ik de laatste tijd erg druk mee ben.

Vanaf zaterdag ga ik beginnen met schilderwerk. Alle planken, sierlijsten, rabatdelen e.d. voor gootbakken, oversteek en overdekt terras, moeten in de grondverf. De aannemer heeft uitgeteld dat dit 193,5 m2 hout is. En dat moet ook nog twee gegrond worden. De komende weken mag ik dus bijna 400m2 verven. Dat worden dus drukke weekenden en lange avonden. Natuurlijk maak ik volgende week wel tijd voor de open dag bij Meteo Consult.

Een foto van de voorkant van de woning
Afbeelding

De achterkant
Afbeelding

De bouwvakkers zijn de zoldervloer aan het storten. Ze hebben geen oog voor de mooie wolken lucht.
Afbeelding

Uitzicht op de achtertuin vanaf de zolderverdieping. Waar zal ik mijn weerstation plaatsen? De oplettende kijker ziet in het huis schuin achter ons nieuw huis nog een Davis windmeter aan een schoorsteen. Daar woon ik nu. Ik hoef dus niet ver te verhuizen. Helaas is de bouw nog niet klaar als we uit onze huidige woning moeten. We zijn dus hard op zoek naar een tijdelijke woning voor een paar maanden.
Afbeelding

Gr,
Luc
Door Mike
Mooie wolkenluchten Luc :laugh: ;)

Het is/gaat een drukke tijd worden vcoor jullie Luc, zeker de periode met tijdelijke onderdak.
Maar al met al een mooi vooruitzicht, suc6 de komende maanden.

Groeten, Mike.
Door reitsma1960
Wow, Luc. Mooi stekkie. Ziet er goed uit en genoeg ruimte voor je weer apparatuur.
Sterkte de komende tijd. Even afzien, maar dan heb je ook wat!

Groet,
Oebel
Door Luc
AenG schrijft:
Je hoeft je voorlopig in ieder geval niet te vervelen.

En niet de extra buizen voor de datakabels vergeten te leggen.:)

gr Geert
De VP2 console wordt zo bevestigd dat er geen kabel zichtbaar is. Stroom en UTP kabel voor netwerk aansluiting, komen straks achter het console binnen via een grote doos en leidingen in de muur. Voor de 'weerserver' is een plekje gereserveerd in kelder (lekker koel). De data overdracht met de sensoren is draadloos.

Overal aan gedacht dus ;)

Gr,
Luc