Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Luc
Zoals de meesten wel weten, ben ik het afgelopen jaar druk bezig geweest met de bouw van ons nieuwe huis. Afgelopen weekend zijn we eindelijk in ons nieuwe huis getrokken.

Nadat de meubels waren verhuisd, heb ik natuurlijk gelijk mijn weerstation geïnstalleerd, de console opgehangen en de weerpc aangesloten. Gelukkig is de verhuizing van internet toegang door Ziggo ook goed opgepakt, zodat ik slechts een paar uurtjes offline ben geweest.

Van te voren had ik er al rekening mee gehouden dat alle kabels weggewerkt worden in de muur. Je ziet dus alleen de console zonder kabels. Achter de console zitten 2 inbouwdozen, waar de IP logger aan het netwerk wordt gekoppeld. De adapter van de voeding zit achter het kastje wat er staat helemaal onderaan. Via een een aparte leiding komt het stekkertje ook in de inbouwdozen achter de console.

Afbeelding

En zo ziet ons huis eruit. Een wat mindere kwaliteit foto via mijn mobieltje van een paar weken geleden. De voortuin zal ook nog heel wat werk worden in het voorjaar :blink:

Afbeelding

De komende tijd zijn er nog een hoop grotere en kleinere klusjes in en om het huis te doen, maar het MOETEN is nu iets minder. Ik hoop dus ook af en toe weer een avondje tijd te besteden aan HWA.

Gr,
Luc
Door poldeleeuw
Knap gedaan en mooi groot huis :-)

Hopelijk heb je mooi veel zicht op het Z - ZW voor onweders te spotten ;)
Door hanszzz
Hallo Luc erg strak gedaan zo met de console :woohoo: Trouwens het huis lijkt ook wel lekker hoog past de windmeter mooi op.

Grt Hans
Door Snarf2000
Ook namens mij gelukwensen met je nieuwe woning.
Nu bij jou de druk er wat van af is,
zal de druk door de mods ook wel weer wat afnemen.
We hebben je gemist.

En zoals Josje zou zeggen:
Welkom terug op HWA. :laugh:

Frans
Door kees ws middelburg
Ziet er goed uit Luc.
Veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis en geniet ervan.

Grt Kees ws Mdl
Door Nico
Beste Luc.

Veel succes en geluk met jullie nieuwe huis, ziet er perfect uit.

Nico
Door Overijse
Hey Luc,

Welcome back en veel geluk in de nieuwe woonst ziet er knap uit.

Grtz
Kris
Door duck1966
Heel veel succes en geluk met jullie nieuwe huis, de davis past ook bij de kleur van de muur het ziet er goed uit. Nu nog een mooi straatje voor het huis maken.
Alvast fijne dagen in het nieuwe huis

ronald
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Van harte gefeliciteerd met en veel geluk in de Nieuwe Woning Luc en verdere Familie.

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden
Door reitsma1960
Fantastisch Luc. Ziet er zeer bewoonbaar uit. ;)
Heel veel woonplezier gewenst.

Oebel