Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door teesee64
Sinds de start van de website is het bezoekersaantal geleidelijk toegenomen. Op sommige dagen kreeg de website meer dan 300 bezoekers op de website met als uitschieter zelfs 1420 bezoekers op één dag in December 2011. Uiteraard ben ik erg blij met het halen van deze mijlpaal en hoop ik dat we deze stijgende lijn vast kunnen houden. Ik dank alle bezoekers voor het vertrouwen en hoop dat u ook in de toekomst nog veelvuldig gebruik zal maken van onze diensten!

Groet,
Theo
dibasta schrijft:
Gefeliciteerd kerel!!!

uuhh... maar wat krijg ik als 10.000 ste bezoeker??? want dat was ik hoor hahaha..:laugh: :laugh:

Gr,
Peter.

Ik vraag me wel af waar staat dat het om de 10.000 ste bezoeker gaat.
Zie bovenaan topic slechts 10.00 staan.
En wanneer is dan de start geweest van deze telling.

Overigens gefeliciteerd met welk record dan ook.

grt Jan
Door teesee64
dibasta schrijft:
Gefeliciteerd kerel!!!

uuhh... maar wat krijg ik als 10.000 ste bezoeker??? want dat was ik hoor hahaha..:laugh: :laugh:

Gr,
Peter.

Uhhh..

De spelregels zijn dat de 10.000ste bezoeker een jaar lang de kosten van de server mag betalen hahahahaha

Groet,
Theo
Door teesee64
jango schrijft:
dibasta schrijft:
Gefeliciteerd kerel!!!

Gr,
Peter.

Ik vraag me wel af waar staat dat het om de 10.000 ste bezoeker gaat.
Zie bovenaan topic slechts 10.00 staan.
En wanneer is dan de start geweest van deze telling.

Overigens gefeliciteerd met welk record dan ook.

grt Jan

Oeps, foutje gemaakt. kan het helaas niet meer aanpassen.

Telling is in Mei 2011 begonnen.

Groet,
Theo
Door dibasta
teesee64 schrijft:
dibasta schrijft:
Gefeliciteerd kerel!!!

Gr,
Peter.

Uhhh..

De spelregels zijn dat de 10.000ste bezoeker een jaar lang de kosten van de server mag betalen hahahahaha

Groet,
Theo

Nou, harstikke mooi man, ben dr zo blij mee!!!! weekend kan niet meer stuk !!whahahahaha.....:silly: :silly: :silly:

Gr,
Peter.
Door teesee64
Dank iedereen voor het medeleven :laugh:

Op dit moment loopt het bezoekersaantal inderdaad fors op.

Heb veel te danken aan het extreme weer van de afgelopen tijd. Bij extreem weer stijgt het bezoekersaantal fors.

Pageviews staat op dit moment op 161.364 totaal.

Ik ben pas in mei 2011 begonnen met de teller op de website, dus het werkelijke aantal zal hoger liggen. Maar ik ga graag uit van de officiele cijfertjes, dus we houden het op 10.000.

Meeste bezoekers komen via google binnen en een flink aantal ook via HWA, dus ook HWA bedankt!!!

Groet,
Theo