Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door wsp
Goedendag,

Kleine info omtrend het gebeuren van de laatste 2 weekjes op vwkweb.nl
Ik ben me hierzo van geschrokken.

Mijn vraag aan vwkweb.nl was of Kerkrade in Parkstad veranderd kon worden.
Lees hier de reactie's die ik terug kreeg.
Ben hier helemaal van geschrokken:

Bericht een:
Wij lezen de adressenlijst in. Die is gebasseerd op gemeenten.

Parkstad is totaal onbekend in Nederland.
Het is een samenwerkingsverband van gemeentes.
Onze ledenlijst is niet gebaseerd op hoe gemeentes met elkaar samenwerken.

Er is dus geen oplossing.
Misschien kan hij beter zich aansluiten bij de Belgen.

Dit gaat nog, maar de laatste zin weer niet.
Vervolg van mijn reactie dat zo zo reageren leverde dit bericht op:

Tief op uit mijn leven en val me niet lastig.

Ik leef niet op deze wereld om jou gelukkig te maken.
Pleur op en blijf in dat stinkend kut-limburg.

Ga maar lekker eigen stadjes oprichten en je eigen website-je groot maken.

Hopelijk geven we dat hele kostbare kutlimburg straks terug aan België.

Nou mijn broek zakte af,
Toen nog als laatste en wat ook als bedreiging wordt opgevat:

Je doet maar wat je wil.

Ik heb zojuist mijn medewerking aan VWKweb opgezegd.
Vanwege jou. VWK zal binnenkort verdwijnen, want niemand wil VWKweb beheren.

Ik heb niets meer met het weer te maken

En Marcel. Pas op met wat je doet. Ik ben in anderhalf uur bij je.

Let vooral op de laatste zin, gevaarlijke mensen bij vwkweb.nl en vooral Frank M.

Dit allemaal alleen om de vraag of Kerkrade in Parkstad veranderd kan worden.
Tevens hebben ze me per direkt eruit gegooid.
Wat dez emeneer vergeet is dat vwkweb.nl wel bestaat door ons amateurs.
Voor die genene denken dat ik botte brutale mail's heb verstuurd dus niet, gewoon normale mail's als jullie die ook willen lezen, zal ik ze wel plaatsen.

Kreeg een pm dat ik het beste aan giften kan gaan doen voor d elaatste regel, dit valt onder bedreiging.

Zo zie je maar weer hoe goed HWA is. Luc kun je eenvraag stellen en denkt erover naar en komt met menselijke antwoorden.

Ben je 2 weekjes lid van vwkweb.nl en er gaat een hele andere wereld voor me open, wat ik eigenlijk van die organisatie helemaal niet verwadcht had.
:S
Door Ronados
Zo, dit is wel heel erg... Die kan duidelijk het beheren van een grote website niet aan. Zulke uitspraken kunnen zeker niet, heb je al contact gehad met VWK zelf hierover?

- Ronados
Door sparkle
Hier valt me mond van open....
Verder zal ik geen oordeel over uitspreken. Want er staat maar een deel van de berichten. Dus zet even om verwarring en vooroordelen te voorkomen ook jou deel van de berichten neer. Dat is wel zo netjes.
En andere partij ook kennis geven van deze topic.

Groeten

Richard
Door wsp
Goedendag,

Jij mij viel de mond ook open.
Ik heb het Sec. gebeld en deze goede heer was vandaag moeilijk te bereiken.
Krijg nog telefoon van hun.

Hier mijn verstuurde berichten vanaf het begin:

Goedendag,

Via deze weg wilde ik vragen of het mogelijk is om mijn plaats naam te veranderen in ‘Parkstad’

Op dit moment staat er Kerkrade, is ook Kerkrade maar omdat ik het weerstation ook genaamd heb naar ‘Parkstad’ vindt ik dit zelf mooier.

Het is maar een vraag en niet gevraagd is geen antwoord.

‘Parkstad’ (LB) lijkt mij schitterend.

Met vriendelijke groet,

Dit was mijn eerste mail, reactie daarop was deze:

Geachte heer Mollerin,

hierbij het antwoord van onze weersite-expert. Helaas is uw verzoek dus niet in te willigen.
Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

Sam camphuijsen,

Secr. VWK

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: A
Datum: 12 september 2008 21:47
Onderwerp: Re: verandering woonplaats
Aan: B

Ok Frank,

ik zal hem dit meedelen. Overigens zei hij dat hij graag bij VWK wil blijven en het blad gewelidig vindt, dus geen probleem.

Sam

Op 12 september 2008 18:28 schreef B het volgende:

Wij lezen de adressenlijst in. Die is gebasseerd op gemeenten.

Parkstad is totaal onbekend in Nederland.
Het is een samenwerkingsverband van gemeentes.
Onze ledenlijst is niet gebaseerd op hoe gemeentes met elkaar samenwerken.

Er is dus geen oplossing.

--------------------------------------------------------------------------------
Verzonden: vrijdag 12 september 2008 12:01
Aan: B
Onderwerp: Fwd: verandering woonplaats

Frank, weet jij hier een oplossing voor? Sam

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: C
Datum: 12 september 2008 09:33
Onderwerp: RE: verandering woonplaats
Aan: A

Sam,

Dat denk ik niet, want alles is gebaseerd op de leden tabellen.

Je kan het beter even aan Frank vragen.

Egbert.

Verzonden: woensdag 10 september 2008 15:39
Aan: C
Onderwerp: verandering woonplaats

`Dag Egbert,

een van onze nieuwste leden, dhr. Mollering nr. 35068 woont in Kerkrade en op zijn adres aldaar krijgt hij ook Weerspiegel. Nu wil hij uitsluitend voor de waarnemingen op de site zijn plaatsnaam veranderen in: Parkstad, omdat zijn weerstation ook die naam heeft.

Is dat technisch mogelijk? In de ledenlijst kan het niet omdat hij anders Weerspiegel niet meer kan ontvangen.

Graag je reactie.

Groet, Sam

Van het Secr. een normale antwoord, behalve van die Frank, hier begon het dus mee.

Hier de overige mail's die ik aan Frank persoonlijk heb verstuurd:

Goedendag,

Bedankt voor het antwoord.
Wat ik heel erg spijtig vindt is deze reactie:

Lijk mij een goed plan, dan zal ik me aan melden bij de Belgen en het lidmaatschap van VWK maar op zeggen.

Zou deze uitdrukking niet gebruikt zijn geworden, dan bleef ik lid en was het geen probleem.

Maar zulke uitdrukkingen pik ik niet, had dit dus ook helemaal niet verwacht van VWK, maar gelukkig hebben we forum’s en dit artikel zal zeker in bepaalde Forum’s geplaats gaan worden hoe jullie over Limburger’s denken.

Gelukkig wonen wij wel nog altijd boven de zeespiegel en blijven droge voetjes behouden, mogen het bij jullie snel onder lopen.

Sorry voor deze mail, maar het geeft een goed beeld over jullie.

Het waarde en normen gevoel is bij VWK al net zo erg als in de maatschappij.

Nog een van mijn kant richting Frank,

Hallo Frank,

Ik snap die velle reactie van jouw niet om alleen op mijn vraag of Kerkrade in Parkstad veranderd kan worden?

Het laatste valt onder categorie bedreiging, bij deze weet je dus dat ik aan giften ga plaatsen op het Politie buro te Kerkrade.

Dit uit voorzorg dat ik van te voren aan de bel heb getrokken.

Ik sta niet in voor mijn doen en laten met mensen die voor mijn deur staan die mij bedreigen.

Dit is ook bekend bij de Politie in Kerkrade, het zou niet de eerste keer zijn.

Koel rustig af en vraag me echt af welke snaar ik geraakt heb bij jouw, dat moet toch wel een zeer gevoelige zijn.

Nog een reactie op Frank van mijn kant:

Hallo Frank,

Sorry dat ik je zo lastig val.
Maar was gewoon een vraag en wat je tegen Kut Limburg, nou ja.
Tenslotte vergeet je een ding, zonder ons was VWK ook niet.

Als je het niet erg vindt, ook al vindt je het erg, deze uitdrukkingen zullen op alle forum’swat belangrijk zijn voor het weer gebeuren geplaats worden.

Het was gewoon een vraag, snap niet dat je hier zo vel op reageerd.
Zal wel een Kut Limburger de oorzaak van hebben.

Maar goed, heb nog eventjes met de vrouw van Sect. gebeld en ook deze stond verstijfd van de mail's
Door jango
Marcel

het is niet leuk om op deze manier behandeld te worden maar dit zal wel een reactie zijn van een eenling waarvan VWK geen notie heeft ik denk dat je dit met het secretariaat van VWK moet oplossen en dat we op dit forum geen oordeel moeten gaan vellen.

houd het forum maar op de hoogte van het verloop hiervan.

succes en sterkte.

groet Jan Goorts
Door wsp
jango schrijft:
Marcel

het is niet leuk om op deze manier behandeld te worden maar dit zal wel een reactie zijn van een eenling waarvan VWK geen notie heeft ik denk dat je dit met het secretariaat van VWK moet oplossen en dat we op dit forum geen oordeel moeten gaan vellen.

houd het forum maar op de hoogte van het verloop hiervan.

succes en sterkte.

groet Jan Goorts

Hallo Jan,

Klopt, ik heb inderdaad een heel fijn gesprek gehad met de vrouw van het secretariaal van VWK web. Helaas was de Secretaris zelf niet aanwezig, maar wordt terug gebeld. Mijn fout dat ik de stempel meteen op het VWK zet, het is inderdaad een persoon, genaamd Frank. Ik zal jullie wel op de hoogte houden en wil ook niet dat andere HWA gebruikers een oordeel geven, dat zeker niet, maar wilde wel op deze mnaier laten zien hoe goed dat we het bij HWA hebben en je menselijk wordt benaderd, of je nu in het Zuiden of het Noorden woont.

Laten we hier zuinig op zijn en HWA hoog houden.

Nu heb ik zelf een IP blok, maar ja, van IP kun je veranderen via Proxy server's.

Ik hou jullie op de hoogte en nogmaals medeweer amateurs, geen mening geven hierzo, dat wil ik niet.
Achteraf na ik afgekoeld ben realiseer ik ook dat het maar een persoon is die zulke uitdrukkingen schrijft en dat VWK web daar ook niks aan kan doen. Het blijft wel een gemakkelijk raakvlak om zeer boos over te worden, vooral na de IP blok.
Door Meteo Simpelveld
Goedemiddag Marcel,

Dit vind ik niet normaal.
Zelf ben ik ook lid van het VWK, maar nog nooit zo'n mailtjes gehad.
Ik heb wel de nodige mails vorig jaar moeten sturen, omdat ik niet wist of ik een automatisch incasso had en dat het VWK wat problemen had met hun bank.
Ik kreeg toen het idee dat contributiebetaling niet zo nodig was.
Toen ik lid werd heeft het ongeveer 3 weken geduurd voor dat ik volledig gebruik kon maken van hun site, maar dit is al wat jaartje geleden.

Groet Bert
Door hansmiv
Ik vind het ongepast om hier op een andere 'weersite' een discussie openbaar te maken en te bespreken die gevoerd wordt met derden, in dit geval VWK.
Blijkbaar wordt, om de discussie extra te onderbouwen, ook nog eens de inhoud van e-mail gepubliceerd.

Als je problemen hebt met een persoon of een webmaster of een website moet je dat daar terplekke oplossen en niet op een forum van een andere website. Het woord 'ongepast' is in dit verband nog tamelijk terughouden door mij gebruikt.