Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door AenG
Op zaterdag heeft ons dagblad de stentor een media bijlage. Hierin staat oa. een rubriek waar bijzondere websites worden besproken. Dus ik dacht, laat ik eens een poging wagen door de link van “hetweeractueel” naar ze toe te mailen.
En ja hoor..... hij staat er vandaag in!
De krant verschijnt in een groot deel van oost Nederland, dus let vandaag op de hits!

Geert

Door AenG
Hier wat meer informatie over de oplage en het verspreidingsgebied.

Bijlagen
stentor.png
stentor.png (154.55 KiB) 3585 keer bekeken
Door Ronados
Mooi om te zien dat ze het inderdaad hebben overgenomen! Dit maakt het nog populairder bij het gewone publiek.

Overigens merk ik dat hier in het noorden veel boeren gebruik maken van HWA, vaak is er in de buurt wel een HWA weerstation gevestigd en kunnen ze precies zien of ze bijvoorbeeld het land mogen bespuiten of niet. Bespaard hunzelf de aanschaf van een weerstation.
Door Meteonoord
wslangerak schrijft:
Hmmm, toch eens kijken of die boeren niet willen sponsoren dan... ;)

Hi Kees,

Ik ken jou niet als iemand die discrimineerd maar deze uitlating ........?

Schelden, maar je hebt ze schijnbaar toch nodig !

Ondanks dat, groet

Bert J. van Bergen
Door wslangerak
Ronados schrijft:
Overigens merk ik dat hier in het noorden veel boeren gebruik maken van HWA, vaak is er in de buurt wel een HWA weerstation gevestigd en kunnen ze precies zien of ze bijvoorbeeld het land mogen bespuiten of niet. Bespaard hunzelf de aanschaf van een weerstation.

Was een reactie op het bovenstaande. Snap niet wat je bedoelt, Bert?
Door wthus
Meteonoord schrijft:
wslangerak schrijft:
Hmmm, toch eens kijken of die boeren niet willen sponsoren dan... ;)

Hi Kees,

Ik ken jou niet als iemand die discrimineerd maar deze uitlating ........?

Schelden, maar je hebt ze schijnbaar toch nodig !

Ondanks dat, groet

Bert J. van Bergen

Reactie van kees moet je heel luchtig nemen Bert! Er staat niet voor niets een knipoog bij, was een grap (althans, zo vat ik hem op!).

Over boeren gesproken, gisteravond tijdens het aflezen van meetdata op mijn meetveld hoorde ik een vreemd geluid uit nabij gelegen stal komen. Dacht dat het de radio betrof, maar toch maar even wezen kijken. Waterleiding gesprongen en potstal stroomde vol! Boer gewaarschuwd en geiten de potstal uit gejaagd. Had ik het niet opgemerkt dan had niemand dat en was het rampzalig afgelopen voor het vee! Die man heeft echt ontzettend veel ongeluk dit jaar. Eerst brand in huis, toen brand in de tractor en nu was het bijna rampzalig afgelopen met een 100 tal geiten. :S :(

Groet, Wilber
Door Luc
Heel erg leuk.... ik zal morgen de bezoekers statistieken bekijken en hier posten. Ben ook wel benieuwd er veel meer bezoekers zijn geweest, dan een gemiddelde dag.

Bedankt voor het aandragen van de link!

Luc