Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Efjee
HAllo Ik werk al geruime tijd naar volle tevredenheid met Fling, echter deze week is er door onbekende oorzaak een klink in de kabel gekomen en heb ik problemen met uploaden, zie bijgevoegede screenshot.
Heeft iemand dit ook ooit gehad en wat kan en moet ik ermee????
Bijlagen
(96.5 KiB) 214 keer gedownload
Door Eckie76
Ik zie dat je met een .eu domein werkt.

Je website is in zijn geheel niet bereikbaar, er opent alleen een blanco-pagina.
Ik vermoed dat je met een gratis domein werkt en de bandbreedte limiet overschreden. Iets anders kan ik niet zo snel bedenken.
Het kan zijn dat je host de upload heeft stopgezet door de hoge upload.
Die bestanden, met name de aktuell.gif zijn redelijke dataverkeer-slurpers.

Het ligt niet aan Fling in ieder geval.

Als je een goedkoop domein wil met een zeer uitgebreid pakket met erg veel opslagruimte en dataverkeer, bestel dan gewoon een nieuw domein op www.hosting2go.nl of www.antagonist.nl
Die hebben beiden een super-ondersteuning en kosten iets van 2 euro per maand.

Groet Olaf
Door eugel
Wie kan me vertellen of joombla standaard wordt ondersteund bij www.hosting2go.nl.of moet ik die extra paketten er bij kopen om joombla te laten draaien bij eventueel mijn eigen domein ;) . kan het niet echt terug vinden bij de beschrijvingen.
Door Eckie76
Joomla draait op hosting2go. Apache webserver en je hoeft verder niets aan te vragen.
Door eugel
Eckie76 schrijft:
Joomla draait op hosting2go. Apache webserver en je hoeft verder niets aan te vragen.

Dank je weet ik voorlopig genoeg.

groeten marcel.
Door Efjee
Eckie76 schrijft:
Ik zie dat je met een .eu domein werkt.

Je website is in zijn geheel niet bereikbaar, er opent alleen een blanco-pagina.
Ik vermoed dat je met een gratis domein werkt en de bandbreedte limiet overschreden. Iets anders kan ik niet zo snel bedenken.
Het kan zijn dat je host de upload heeft stopgezet door de hoge upload.
Die bestanden, met name de aktuell.gif zijn redelijke dataverkeer-slurpers.

Het ligt niet aan Fling in ieder geval.

Als je een goedkoop domein wil met een zeer uitgebreid pakket met erg veel opslagruimte en dataverkeer, bestel dan gewoon een nieuw domein op www.hosting2go.nl of www.antagonist.nl
Die hebben beiden een super-ondersteuning en kosten iets van 2 euro per maand.

Groet Olaf

Olaf,

Bedankt, ik ben idd al een aantal dagen aan het proberen weer online te komen, ( vanavond eindelijk gelukt) vond het vreemd dat ik wel kon uploaden naar HWA, maar niet naar mijn eigen site, nu blikt dat ik een probleem heb met de Minidisplay, die wordt niet geupload.Ik heb een betaalde versie bij Yourhosting, maar denk zelf ook dat de capaciteit te klein is, ik ga info zoeken bij bovenstaande info.

Grtz
Efjee