Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Marcel
en wat zou ik daaraan kunnen doen.
Ik snap er gene fu.. meer van, want het heeft altijd goed gedraaid.

Marcel
Door Marcel
Volgens mij heb ik ergens een foutje zitten.Ik heb weatherlink in de "program files" en op de C:\\ schijf staan.
Lijkt me niet goed vrees ik.

Wat moet ik hieraan doen?

1 verwijderen?

Marcel
Door osjohn
Dat is de goede plaats waar weatherlink moet staan.

John
Door weerzoetermeer
Vanaf een bepaalde versie is de installatie in de program files gezet ipv de C:\\ Dit staat vermeld op de site van Davis. Door de twee versies heb je wellicht, wat John al aangaf, conflicten met de drivers.

Gr.
Thierry van Wijland
Door osjohn
Marcel, zo ik nu begrijp heb je de oude en de nieuwe versie weatherlink op je computer staan.
Verwijder maar alles zowel de oude als de nieuwe omdat een bepaald gedeelte is overgeschreven door de nieuwe versie en de computer het ook niet meer weet.

Eerst koppel je de Vantage los van de computer, daarna start je de computer opnieuw op zonder de Vantage.
Dan verwijder je alle Weatherlink programma,s en evt. ook de andere weerprogramma,s om daarna weer fris te beginnen.
Heb je alles verwijdert zou je eigelijk met CC cleaner de restjes van de software moeten verwijderen.
Als alles weg is dan start je de computer opnieuw op, na het opstarten sluit je de Vantage weer aan en installeer je weatherlink 580 of 581 en stel alles naar wens weer in.

John van Os
Door osjohn
O ja Marcel, ook de drivers in de softwaremap verwijderen zoals ik dat in een ander bericht gescheven heb.

John van Os
Door Marcel
net wakker, zal di straks eens gaan uitbroberen

marcel
Door Marcel
Probleem is opgelost.
Na herstel systeemherstel tot fabriekswaarden werkt de software weer goed.
Bedankt een ieder die me geholpen heeft.

gr,

Marcel