Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door weerzoetermeer
Hallo!

Dit ter info:

Davis heeft een nieuwe versie uitgebracht van hun software Weatherlink namelijk versie 5.8.2.

release note:

WeatherLink for Windows Update
Download Now (35.4 MB)

Note: You must unplug your WeatherLink USB datalogger from the USB port on your PC before you install this upgrade.

Version 5.8.2 Features
1. Fixes a critical bug that prevented proper USB driver installation.
2. Updates all USB virtual COM drivers to version 5.3.

Hij is hier te downloaden: http://www.davisnet.com/support/weather ... ll_582.exe

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Meteonoord
weerzoetermeer schrijft:
Hallo!

Dit ter info:

Davis heeft een nieuwe versie uitgebracht van hun software Weatherlink namelijk versie 5.8.2.

release note:

WeatherLink for Windows Update
Download Now (35.4 MB)

Note: You must unplug your WeatherLink USB datalogger from the USB port on your PC before you install this upgrade.

Version 5.8.2 Features
1. Fixes a critical bug that prevented proper USB driver installation.
2. Updates all USB virtual COM drivers to version 5.3.

Hij is hier te downloaden: http://www.davisnet.com/support/weather ... ll_582.exe

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland

Hallo Thierry,

Ik kan dus downloaden, verbinding tussen PC en VP verbreken en dan in dezelfde map installeren als de huidige versie staat.

Dan de verbinding weer herstellen.

Doe ik het zo goed ?

Groet,

Bert
Door weerzoetermeer
als het goed is moet het zo gaan, alles op eigen risico uiteraard. Zelf heb ik de update nog niet gedaan.

Gr.
Thierry
Door Meteonoord
weerzoetermeer schrijft:
als het goed is moet het zo gaan, alles op eigen risico uiteraard. Zelf heb ik de update nog niet gedaan.

Gr.
Thierry

Ik heb grote problemen gekregen met VP. Na de-installatie van 5.8.2 nog niet weer aan het draaien.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
Meteonoord schrijft:
weerzoetermeer schrijft:

Gr.
Thierry

Ik heb grote problemen gekregen met VP. Na de-installatie van 5.8.2 nog niet weer aan het draaien.

Groet,

Bert J. van Bergen

Probleem opgelost !

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
Als er collega's zijn die de nieuwe versie WeatherLink 5.8.2 aan het lopen hebben met daarnaast VirtualVP dan hoor ik het graag, ik krijg de combinatie niet aan de praat.

Maar dat zegt meer over mijn kennis dan over het probleem.

In ben benieuwd.

Met collegiale groet,

Bert J. van Bergen