Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Jan47
Hallo,
Ik ben totaal nieuw in de weermaterie, maar wil me er toch extra in gaan verdiepen.

Ik heb gisteren een Davis vantage pro2 en het software programma weatherlink aangeschaft.

Nu ik alles aangesloten heb wil ik de weergegevens op mijn eigen website publiceren.
Ik heb al een website over koi-karpers (www.janvanderels.nl)
Deze heb ik gemaakt met ms frontpage 2003 en hiermee upload ik alle gegevens naar de website.

Nu wil ik graag weatherlink op de website erbij plaatsen.

Ik heb al een handleiding in het nederlands gevonden maar nadat alles ingevuld is geeft hij een foutmelding o.a. password.
Het password is goed want ik kan normaal alles uploaden naar mijn website.

Wie kan mij een beetje op weg helpen:
Ik heb Hosting2go met frontpageextensies ingeschakeld.

Aangezien weatherlink continue de data moet publiceren, moet ik dan een andere (extra) pagina in frontpage aanmaken?
Ik zit met FTP (ik heb frontpage) werkt dit dan wel?
Moet ik iets aanpassen?
Kan ik beter een ander upload programma gebruiken?
Wat moet ik invullen bij Path?

Ik heb een printscreen bijgevoegd

grtz Jan
Bijlagen
weerftp.JPG
weerftp.JPG (44.47 KiB) 1833 keer bekeken
Door jango
hallo Jan

mooie website over je koi

maar je vraag over inloggen ik denk dat je Use Passive Mode moet aanvinken(hiermee ga je door de firewall) ik heb deze ook aangevinkt en dan moet het wel werken
Remote Path daar vul je de in als je het een speciale map van je site wil uploaden
Local Path dat is de plek waar je de verzonden data ook kan opslaan op je hard schijf
FTP gaat via ingebouwd progg. in weatherlink en kan je instellen op min. 1 minuut
maar je moet ook nog ingeven welke data je wil uploaden

als je nog meer wil weten kan ik wel helpen ik zit kort in de buurt laat het maar weten

groet Jan Goorts