Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door EdwinSpanje
We hebben maandag ons weerstation (Vantage Pro2 met Weatherlink) gekregen, hij staat, hij doet het, maar nu de volgende stap. We willen de gegevens op wunderground hebben. Ik heb al een station aangemaakt, en WuiWlink gedownload, maar nu ??? Dat bestand moet naar de expansions module, maar ik kan de Expansion modules dir niet vinden en als ik op "Manage modules" druk gebeurt er niks. Heb ik iets overgeslagen of over het hoofd gezien? Wie kan me helpen? En daarna moeten de gegevens ook nog naar onze eigen website, maar dat zien we dan wel weer.
Door mdkleer
Hoi Edwin de folder Expansion_Modules moet je handmatig aanmaken deze wordt helaas niet automatisch aangemaakt bij het instaleren van weatherlink.
Je krijgt dus C:Program Files\\WeatherLink\\Expansion_Modules\\WuiWlink.dll

Dan ga je naar het menu File -> Manage Modules. en voegt de nieuwe dll toe.
Herstart dat weatherlink en nu zie je in het menu File -> wunderground settings. Hier hoef je alleen je stationid en password in te vullen.

Succes Maurice
Door mdkleer
Sorry de smily was niet zo bedoeld maar je snapt dat het Program Files moest zijn hoop ik. Nu wel een smily -> :)