Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door etab
Gisteravond kwam ik niet meer op www.weerinderegio.nl mijn site.
Eerst dacht ik nog aan een storing bij de provider. want de volgende ochtend op mijn werk kon ik hem gewoon zien.

Maar nu ben ik thuis en nu blijkt dus dat ik hier niet meer op mijn site kan komen en overal elders wel?

Dat is toch vreemd? Iemand een idee? Want al mijn uploads gaan wel goed zoals naar hier
Door petergroeneveld
etab schrijft:
Gisteravond kwam ik niet meer op www.weerinderegio.nl mijn site.
Eerst dacht ik nog aan een storing bij de provider. want de volgende ochtend op mijn werk kon ik hem gewoon zien.

Maar nu ben ik thuis en nu blijkt dus dat ik hier niet meer op mijn site kan komen en overal elders wel?

Dat is toch vreemd? Iemand een idee? Want al mijn uploads gaan wel goed zoals naar hier

Je WDL heeft sinds 13.12.2009 om 12:35:38 uur zijn laatste upload gehad als ik het zo zie. Kijk even bij de instellingen van WDL in WD of daar alles goed staat eventueel WD opnieuw opstarten.
Door Overijse
Kijk ook eens bij je host of je ipadres niet in hun geblokte IP's lijst voorkomt. Dit kan ook een reden zijn dat het van thuis uit niet werkt en vanop alle andere plaatsen wel.