Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door adekker
Sinds 9 januari 2010 wordt de file customtextout10.txt niet meer geuload naar HWA.
De normale data voor mijn website worden wel geupload, allen de customtextout10.txt niet.
Heeft iemand hier ervaring mee waarom dit gebeurd, bij mijn weten heb ik zelf niets veranderd dan dat ik gisteravond mij EEEpc heb gereboot.

De instellingen staan volgens mij precies zoals in de handleiding omschreven die is in te zien op de website van HWA.
Door wslangerak
Hallo,

Misschien wil je even een schermafdruk van je instellingen hier palatsen.
Wordt de file wel gegenereerd door WD (checken op je PC of hij daar wel up-to-date is)?

Gr,
Door wslangerak
Ik kan helaas in de bijlage de naam van de file in het onderste scherm niet helemaal zien. Staat daar ook "customtextout10.txt" zonder typefoutje per ongeluk? Als het daar ook goed staat werkt de upload dan wel als je de test-button klikt?
Je zou dit nog eens kunnen checken:
Control panel > Internet file creation & uploads > Tabblad Setup page #2 > kijken bij file #29 "Special custom file conversion" of daar allebei de ledjes op groen staan en of bij "set" de instellingen correct zijn.

Succes!
Door adekker
Ik heb de instelingen nogmaals gecontroleerd, hiervan zijn printscreens bijgevoegd.
Ter test op de firewall alle poortenopen gezet, ook hier zie ik niet dat er iets veranderd.
Hierna nog geprobeerd om het bestand handmatig via mijn laptop te ftp'en en dit gaat gewoon goed.
Bijlagen
(243.92 KiB) 202 keer gedownload
Door JPC
Misschien is het toeval maar ik zie bij de ftp.jpg

local:
..../customtextout10.txt
remote:
customtextout01.txt

dus 0 en 1 verwisseld?
Door adekker
Het probleem van het niet meer updaten van mijn datarichting HWA vanuit Weather Display heb ik omzeilt door een externe ftp server de file te laten uploaden.
Sinds een uur of kwart voor 9 wordt mijn data weer geupdate in de frequentie zoals ik dat graag zie.
Voor de mensen die even hebben meegedacht, bedankt hiervoor.
Door wslangerak
Mooi dat het zo weer werkt, alleen jammer dat het eigenlijke probleem niet is opgelost....

Gr,
Door wsMaurik
Tja, uploaden door de diverse programma's blijft een probleem.
Aangezien ik via VPP enkele programma's gebruik en ook meerdere uploaders zou krijgen heb ik ALLE programma's naar dezelfde lokale copy van de site laten schrijven.

Het programma FLING (is hier op HWA al eens voorbijgekomen) checkt deze directory continue en doet alle uploads. Dat systeem werkt nu al een maand of vier zonder enige problemen.

grtn
nico