Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door osjohn
Eckie76 schrijft:
John,

de cracks die ik bedoel zijn volledige versies.
Een software-ontwikkelaar biedt normaal gesproken zelf demo's en trials aan.
Wat heeft het voor zin om trials te cracken?

Voor mij staat het gebruiken van cracks gelijk aan diefstal. En ik ben niet eens gelovig, laat staan heilig...

Groet

Daar ben ik het helemaal met eens Olaf maar, veel onwetende mensen kopen een computer met daarop het besturings systeem en trials.

Na het opstarten komen de kosten, anti virus-, foto-, schrijfprogramma etc. etc. , met als gevolg dat juist deze software ook zo duur uitvalt dat de hardware in geen verhouding meer staat.

Laten ze de software maar goedkoper maken !!! , m.u.v. de weersoftware, die is toch wat prijs aangaat peanuts in verhouding van de grote jongens.

Koop nu maar eens Windows7, Office, en div. Adobe producten, "het eind is helemaal zoek".

John
Door WSWijk
osjohn schrijft:
Eckie76 schrijft:
John,

de cracks die ik bedoel zijn volledige versies.
Een software-ontwikkelaar biedt normaal gesproken zelf demo's en trials aan.
Wat heeft het voor zin om trials te cracken?

Voor mij staat het gebruiken van cracks gelijk aan diefstal. En ik ben niet eens gelovig, laat staan heilig...

Groet

Daar ben ik het helemaal met eens Olaf maar, veel onwetende mensen kopen een computer met daarop het besturings systeem en trials.

Na het opstarten komen de kosten, anti virus-, foto-, schrijfprogramma etc. etc. , met als gevolg dat juist deze software ook zo duur uitvalt dat de hardware in geen verhouding meer staat.

Laten ze de software maar goedkoper maken !!! , m.u.v. de weersoftware, die is toch wat prijs aangaat peanuts in verhouding van de grote jongens.

Koop nu maar eens Windows7, Office, en div. Adobe producten, "het eind is helemaal zoek".

John

Helemaal mee eens jongens... en jullie mogen gerust weten, ik draai hier ook met een gekraakte versie van WD. Simpelweg omdat ik na aanschaf van het weerstation WD als test had geinstalleerd en hem te ingewikkeld vond. Vervolgens heb ik hem gedeinstalleerd. Na een aantal maanden wilde ik het toch nog eens proberen, maar (uiteraard) wordt bij de deinstallatie niet alles gedeinstalleerd en was bij herinstallatie gelijk mijn testtermijn verlopen. Dus even een crack er op los gelaten.

Van dit alles is Brian op de hoogte, en ik probeer al een maand of 2 om een soort "unreg" applicatie van hem te krijgen (waarvan hij al gezegd heeft dat hij die heeft). Maar nog geen resultaat.

Zodra ik die unreg van hem heb gekregen, kan ik hem opnieuw activeren en officieel registreren. Maar ja, dan moet hij wel eerst de unreg verstrekken... :-) En zolang hij dat niet gedaan heeft, blijf ik met de gekraakte versie draaien.

Ik zal hem zo nog even een mailtje sturen... :-)

Theo

ps: dit doe ik met meer programma's zo. Als ze goed bevallen registreer ik ze toch wel. Alleen heb ik voor mezelf wel wat meer tijd om er geld voor te "reserveren".
Door WSWijk
WSWijk schrijft:
Ik zal hem zo nog even een mailtje sturen... :-)

Theo

ps: dit doe ik met meer programma's zo. Als ze goed bevallen registreer ik ze toch wel. Alleen heb ik voor mezelf wel wat meer tijd om er geld voor te "reserveren".

Hihi... gelijk maar ff nog gedaan...

Brian schrijft:
From: Brian Hamilton
Sent: zondag 25 oktober 2009 22:07
To: theo
Subject: Re: Item #WD1 - Notification of Payment Received from Theo Herber

Hi
thanks!
Please click on the register menu in WD and email me the code shown there
Cheers
Brian
Door Wietse
Hmm, dat is lullig.
Hij wil wel geldverdienen, logisch natuurlijk.
Maar oplossingen maken voor het programma, ho maar.

Hij heeft nog steeds niet gereageerd op de mail van Kees (Weerstation Langerak), een beetje apart. Hij laat ook echt helemaal niks horen, dat hij bijv. nu even geen tijd heeft, of iets dergelijks.
Door petergroeneveld
wslangerak schrijft:
Hallo,

Even voor de volledigheid: dit is slechts een update, geen hele nieuwe versie.
Brian is momenteel bezig een geheel nieuwe versie te maken van WD. Daar is al eerder over geschreven. Het programma wordt geheel vanaf nul opnieuw opgebouwd en zal daarom een stuk gebruiksvriendelijker worden. Hij wil daarin een uitgebreide mogelijkheid "inbouwen" om grafieken te maken. Dat wil hij doen middels een add-on programma wat hij alvast aan het uitproberen is.

Omdat hij een testversie hiervan heeft gepubliceerd op het forum en daar veel positieve reacties op kreeg, heeft hij het nu alvast als add-on in de bestaande versie van WD toegevoegd. Zoals ik het begrepen heb eigelijk alleen om het door meer mensen te laten testen en commentaar te verwerken in de definitieve versie van WD.
Vandaar de 5 minuten limiet die er nu op zit. Wil je het nu alvast echt gaan gebruiken kost dat $20.
Brian schrijft:
You can purchase this advanced graph module add on (to avoid it closing after 5 minutes ) via the order page from the WD web site (20$ US)thanks!
(to help me to recover the costs of the 550$ US the graphing component cost!)

Hij krijgt het dus niet voor niets...

En ook hiervoor geldt: niemand is tot iets verplicht. Je hebt iig de mogelijkheid.

Gr,

Op het forum van WD is hier ook een topic over en door Brian zelf gestart, wat ik er zo uit kan opmaken gaat deze grafische module als zoete broodjes over de toonbank dus hij verdiend het zo terug. :laugh:
Door tinuz97
Zal het maar even plaatsen in deze oude topic ivm voorkoming vervuiling forum:
Werkt weather display eigenlijk ook op 64 bit systeem? en virtual vp? en weatherlink?
Wil namelijk mijn server verbouwen naar 64 bit :blush:
Door osjohn
tinuz97 schrijft:
Zal het maar even plaatsen in deze oude topic ivm voorkoming vervuiling forum:
Werkt weather display eigenlijk ook op 64 bit systeem? en virtual vp? en weatherlink?
Wil namelijk mijn server verbouwen naar 64 bit :blush:

Kijk eens in je PM.

John