Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Regards
WSWijk schrijft:
Yes, problem solved. Waarschijnlijk heb ik bij de eerste installatie er eens voor gekozen (long time agoo), om de aan te maken files in de images directory te laten zetten. Nu ik de wxlocal*.html files daar heb gezet, doet hij het wel.

Bedankt allemaal voor de hulp tot zo ver..

Theo

Theo,

Mooi dat je het nu aan de praat heb gekregen, ik ben benieuwd wat je in elkaar heb 'geschroefd'.

Gr Rik
Door WSWijk
Nog niets, maar het wilde het eerst uitproberen. En dat mislukte dus al... Komende dagen zal ik er (in de spaarzame tijd) wat aan gaan knutselen...

Bedankt in ieder geval.

Theo
Door Regards
WSWijk schrijft:
Nog niets, maar het wilde het eerst uitproberen. En dat mislukte dus al... Komende dagen zal ik er (in de spaarzame tijd) wat aan gaan knutselen...

Bedankt in ieder geval.

Theo

Theo,

Graag gedaan hoor, ik zie het wel als je wat gemaakt hebt, zelf (niets bijzonders hoor) heb ik op mijn hoofdpagina de trend onder WDL gemaakt, en ik heb (meer voor eigen gebruik) een Mob pagina gemaakt hiermee.

Gr Rik
Door WSWijk
Okay, de eerste globale opzet is er... het wordt ongeveer dit.

het wordt dan ingepast in de CMS, die de html opent in de main pagina.

Groetjes

Theo
Door Regards
WSWijk schrijft:
Okay, de eerste globale opzet is er... het wordt ongeveer dit.

het wordt dan ingepast in de CMS, die de html opent in de main pagina.

Groetjes

Theo

Ziet er goed uit Theo, begin is er, als je dit eenmaal doorhebt kan je er veel mee doen.

Gr Rik
Door WSWijk
Het is inderdaad wel leuk om uit te puzzelen. Ik loop alleen tegen een klein probleem aan:

De file is gemaakt in HTML (zoals te verwachten).
Ik gebruik de infusion wrapper om de html file te laten openen in de main windows van het CMS. Tot zo ver gaat het goed.

Echter nu komt het. Als ik hem in IE7 open, gaat alles goed. Zie screenshot 1
Open ik hem echter in Firefox, dan krijg ik in het main screen van het cms een klein window te zien met een scrollbar rechts. Niet echt de bedoeling.

Heeft iemand daar een oplossing voor? Eventueel kan ook op de site gekeken worden, ik heb hem tijdelijk voor publiek open staan.
Kijk dan op:
http://www.weerstation-wijk.nl
In het menu: Onder "Het Weer Vandaag", optie "!Totaal Overzicht (Test)!"

Bedankt

Theo

Screenshots:
Screenshot 1: IE7
Afbeelding

Screenshot 2: Firefox
Afbeelding
Door wslangerak
Hoi Theo,