Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door weatherservice
Een vraag,

Hoe kan ik een saratoga weather script integreren op mijn website. Ik heb vernomen dat ik eerst een clientraw.txt moet genereren met weather display. Daarna ben ik de draad verloren, want php en of HTML is niet echt mijn ding.

Dank voor de hulp
Door wslangerak
Tja... kort gezegd komt het er op neer dat je WD inderdaad de clientraw-files en testtags.php moet laten genereren en uploaden naar je site. In de Settings.php (die in het te downloaden pakketje zit) moet je het pad naar deze files aangeven.

Ik begrijp dat Engels niet je sterkste kant is? Want de uitleg op de pagina's die ik gaf is heel duidelijk.

Ik vraag me trouwens af wat voor jou de toegevoegde waarde is van zo'n template omdat je al een complete website hebt.
Door weatherservice
Ik zou de weerstationgegevens liever nog meer in de website ingebed zien. Engels is inderdaad niet echt mijn sterkste kant en zeker de code taal niet.

Groetjes + toch bedankt, ik probeer wat!
Door wslangerak
OK, duidelijk.

Maar misschien is het dan voldoende om WD de clientraw-files en de testtags.php te laten genereren. Je hebt dan de beschikking over (vrijwel) alle "tags" oftewel datavelden die WD in zich heeft.

Door middel van PHP kun je die tags dan op elke plaats die je wilt in je site verwerken (beetje afhankelijk van je eventuele CMS uiteraard). Vooral de testtags.php is dan erg makkelijk in gebruik.

Een boek over PHP lezen kan nooit kwaad denk ik. Als je hulp met die testtags wilt hoor ik het wel.